يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۹
کد مطلب : 89711
منبع : خبرگزاری فارس

فدراسیون بسکتبال نگاه مثبتی به باشگاه‌ها دارد

قم نيوز : رئیس هیات مدیره باشگاه شیمیدر قم از بررسی عملکرد کادر فنی و بازیکنان فصل گذشته این تیم برای حضور در دوره جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال ایران خبر داد.
فدراسیون بسکتبال نگاه مثبتی به باشگاه‌ها دارد / تسویه مطالبات بازیکنان شیمیدر
فدراسیون بسکتبال نگاه مثبتی به باشگاه‌ها دارد / تسویه مطالبات بازیکنان شیمیدر
به گزارش قم نیوز هنریک درغوکاسیان رئیس هیات مدیره باشگاه بسکتبال شیمیدر قم در آستانه شروع فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور ملاقاتی با رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال ایران داشت و طرفین راجع به این پیکارها و وضعیت باشگاه‌های این رشته بحث و تبادل نظر کردند.

درغوکاسیان راجع به حضور شیمیدر قم در دوره جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور گفت: همانگونه که قبلا هم گفته بودم مشخص شدن وضعیت کرونا برای تصمیم‌گیری در خصوص حضور شیمیدر در فصل آتی مسابقات بسیار مهم است، البته فدراسیون در این زمینه نامه‌اری به باشگاه ارسال کرده و ما آن را بررسی می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا کادر فنی و بازیکنان تیم شیمیدر تغییری خواهند کرد یا خیر؟ تصریح کرد: طبیعی است که باید عملکرد کادر و بازیکنانی که در دوره قبل لیگ عضو شیمیدر بودند بررسی شود تا در این خصوص تصمیم بگیریم، محمدرضا اسلامی دو سال سرمربی تیم ما بوده و یقینا جزو نفرات مد نظر باشگاه برای هدایت تیم در دوره آتی لیگ برتر است.

رئیس هیات مدیره باشگاه شیمیدر قم سپس در خصوص پرداخت مطالبات اعضای تیمش عنوان کرد: تلاش ما این است که تا پایان تیر ماه حقوق بازیکنان و کادر فنی تیم را تسویه کنیم.

وی به جلسه اخیر خود با رئیس فدراسیون بسکتبال هم اشاره کرد و افزود: از زمانی که رامین طباطبایی به فدراسیون بسکتبال آمده، با برگزاری جلسه‌های مختلف با باشگاه‌ها نشان داده که نگاه مثبتی به باشگاه‌های فعال این رشته دارد، در این جلسه ما میزبان وی بودیم و راجع به موضوعات مختلف و از جمله برنامه‌های فدراسیون بسکتبال گفت‌وگو صورت گرفت.

گفتنی است: تیم بسکتبال شیمیدر قم در مسابقات فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور رتبه سوم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داد و راهی مرحله پلی‌آف شد اما رقابت‌های این مرحله به دلیل شیوع ویروس کرونا به انجام نرسید و فصل 99 – 1398 لیگ برتر نیمه تمام باقی ماند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfyedc.w6d1yagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما