کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برای جلوگیری از شیوع کرونا؛

صحن‌ها و همه سطوح حرم حضرت معصومه(س) به صورت مستمر ضدعفونی می‌شود

خبرگزاری مهر , 8 تير 1399 ساعت 23:34

مدیر بهداشت و درمان حرم مطهر حضرت معصومه(س) با اشاره به اجرای پروتکل‌های بهداشتی در حرم مطهر، افزود: ضدعفونی سطوح در حرم کریمه اهل بیت(ع) به صورت مستمر در حال انجام است.


به گزارش قم نیوز مهدی عباسیان با اشاره به اجرای پروتکل‌های بهداشتی در حرم مطهر حضرت معصومه (س)، اظهار کرد: شست‌وشو، تطهیر و ضدعفونی سطوح در حرم مطهر به صورت مستمر در طول سال در حال انجام است.

وی با بیان اینکه کارشناس بهداشت در محل مهمانسرا، نظارت بر همه فرایندهای خرید، آماده‌سازی و بسته‌بندی بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت کامل دارد، افزود: وسایل حفاظت شخصی، غربالگری روزانه، تکمیل فرم خود اظهاری توسط خادمین و کارکنان، رعایت فاصله اجتماعی در محل پخت و بسته بندی و ضدعفونی مستمر وسایل و ظروف از جمله اقداماتی است که در مهمانسرای حرم انجام می‌شود.

مدیر بهداشت و درمان حرم مطهر حضرت معصومه (س) با اشاره به جمع آوری همه وسایل مشترک مورد استفاده زائرین از قبیل کتب ادعیه و مهرها، تصریح کرد: در درب‌های ورودی حرم مطهر بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا مایع ضدعفونی کننده دست برای استفاده زائران و مجاوران قرار داده شده است.

وی با اشاره به تعطیلی کفشداری‌ها، افزود: پلاستیک یک بار مصرف برای کفش‌های زائران در اختیارشان قرار داده می‌شود.

عباسیان در ادامه سخنان خود از فعالیت شبانه روزی دارالشفای حرم مطهر خبر داد و اظهار داشت: در صورت نیاز و تشخیص پزشکان افراد مشکوک به کرونا برای ادامه درمان به اورژانس ۱۱۵ ارجاع داده می‌شوند.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 89720

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/89720/صحن-ها-همه-سطوح-حرم-حضرت-معصومه-س-صورت-مستمر-ضدعفونی-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir