?>?> قم نیوز - هر اقدامی که جای پای آمریکا را در منطقه تقویت کند استکباری است - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

هر اقدامی که جای پای آمریکا را در منطقه تقویت کند استکباری است

خبرگزاری مهر , 9 تير 1399 ساعت 17:08

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی حمله آمریکایی‌ها به نیروهای حشد الشعبی در بیانیه‌ای تأکید کرد: هر اقدامی که جای پای آمریکایی‌ها را در منطقه و عراق تقویت کند استکباری و فتنه گرانه است.


به گزارش قم نیوز متن اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در محکومیت حمله به نیروهای حشد الشعبی عراق که با امضای آیت الله محمد یزدی منتشر شده به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حادثه اخیر بغداد و اقدام توطئه آمیز و فتنه گرانه آمریکایی‌ها در حمله به نیروهای حشدالشعبی و دستگیری رزمندگان کتائب حزب‌الله اقدامی کاملاً ضد عراقی و استکباری بود که با هوشیاری و عمل به هنگام رزمندگان حشد الشعبی خنثی شد و معادلات مردمی قدرت در عراق را به رخ آمریکایی‌ها کشاند.

گرچه این اتفاق یک موضوع داخلی در عراق محسوب می‌شود اما هرگونه فشار و فتنه‌گری علیه رزمندگان بسیج مردمی و محور مقاومت در عراق، تبعات سنگین بین‌المللی را در پی خواهد داشت.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مردم و گروه‌های سیاسی عراق را به هوشیاری و بیداری در مقابل فتنه‌گری‌ها دعوت می‌کند و اعلام می‌دارد: هر اقدامی که منافع و استقلال عراق را تهدید کند و جای پای آمریکایی‌ها را در منطقه و عراق تقویت کند، اقدامی استکباری و فتنه گرانه است. اگر به مصوبه پارلمان عراق در الزام خروج نیروهای نظامی خارجی به‌خصوص نیروهای آمریکایی از عراق توجه نشود و این طرح اجرا نگردد عراق هرروز شاهد مفسده گری و فتنه‌انگیزی آمریکایی‌ها خواهد بود.

بی‌شک مردم عراق با توجه به دغدغه‌های اسلامی و انقلابی خود در مسیر رهنمودهای مرجعیت حرکت خواهند کرد و تا پای جان برای هویت دینی و ملی خود فداکاری خواهند نمود. عزت، استقلال، آرامش و پیشرفت عراق و مجد و عظمت این ملت بیدار، آرزویی دست نایافتنی نیست و ملت رشید عراق با بیداری، امکان سلطه مجدد متجاوزین بر این کشور را نخواهند داد و هر چه زودتر شرّ آمریکا را از عراق کوتاه خواهند کرد. ان‌شاءالله تعالی.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 89746

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/89746/اقدامی-جای-پای-آمریکا-منطقه-تقویت-کند-استکباری

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir