کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم:

بودجه عمرانی شهرداری قم امسال ۱۸۰۰ میلیارد تومان است

خبرگزاری مهر , 9 تير 1399 ساعت 23:45

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم بودجه مصوب سال ۹۹ شهرداری قم در بخش عمرانی را هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: مصمم به تکمیل زیرساخت‌های سطح شهر قم هستیم.


به گزارش قم نیوز عباس حلوایی زاده در نشست خبری مدیران شهرداری قم با اصحاب رسانه که ظهر دوشنبه در سالن همایش شهرداری قم برگزار شد، بودجه مصوب سال ۹۹ شهرداری قم در بخش عمرانی را هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: مصمم به تکمیل زیرساخت‌های سطح شهر قم هستیم.

وی با بیان اینکه تکمیل رینگ فردوسی به عنوان رینگ میانی شهر قم در اولویت نخست قرار دارد، افزود: این رینگ به طول ۳۰ کیلومتر از کمربندی امام علی (ع) آغاز و به خیابان ۷۲ تن منتهی می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم ادامه داد: تقاطع پیامبر اعظم (ص) به خیابان فردوسی ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم محور مستقیم آن نیز به زودی به بهره برداری برسد.

وی بیان کرد: تقاطع غیر همسطح میدان نماز که انعقاد قرار داد آن انجام گرفته و به صورت سه سطحه تقاطع فردوسی به جمهوری احداث می‌شود.

حلوایی زاده گفت: در دهه کرامت احداث تقاطع غیر همسطح شهدای روحانیت به آغاز شد که این تقاطع بلوار یادگار امام در منطقه دو را به بلوار شهدای روحانیت متصل می‌کند.

وی ابراز کرد: در خصوص تقاطع غیر همسطح جعفریه، کنار گذر آن تکمیل شده اما در بهسازی این مسیر در ورودی شهر مشکل داشتیم که در حال تکمیل هستیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: به منظور احداث سوله‌های ورزشی طی سال گذشته ۲ مورد در منطقه یک و ۶ تکمیل و به بهره برداری رسید و اکنون ۶ سوله باقیمانده را نیز در حال تکمیل هستیم.

وی روکش آسفالت معابر شهر قم را در اولویت دانست و افزود: علی رغم افزایش قیمت‌ها، قیر برای آسفالت معابر خریداری شده و ۷۰ هزار تن آسفالت طی امسال در سطح معابر قم پخش شده است و در تلاشیم تا پایان سال این وضعیت را بهبود بخشیم.

حلوایی زاده با اشاره به بهسازی معابر در تمامی شوارع اصلی منطقه پردیسان، تصریح کرد: در زمینه کیفیت آسفالت تولیدی، شهرداری قم طی سال‌های اخیر رتبه یکم را کسب کرده است.

وی ادامه داد: ماشین آلات حمل و پخش آسفالت بهسازی و آموزش‌های لازم به نیروی انسانی برای افزایش کیفیت آسفالت ارائه شده است.

معاون شهردار قم همچنین در خصوص وضعیت بلوار زائر افزود: بازگشایی معابر، حفظ محیط زیست و جلوگیری از ریزش نخاله‌ها دغدغه اصلی در بلوار زائر بوده و مقاوم سازی قنات‌ها و زیرسازی آسفالت‌ها در دستور کار است.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 89762

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/89762/بودجه-عمرانی-شهرداری-قم-امسال-۱۸۰۰-میلیارد-تومان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir