کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون فرمانده سپاه قم:

اقتدار نظامی ایران تکیه‌گاهی برای تامین امنیت منطقه است

خبرگزاری ايرنا , 10 تير 1399 ساعت 12:11

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام علی ابن ابی‌طالب(ع) قم گفت:‌ پیشرفت‌ها و اقتدار نظامی ایران تکیه‌گاهی مطمئن برای تامین امنیت پایدار منطقه است و قدرت یافتن کشور درحوزه‌های نظامی به تقویت این رویکرد نیز کمک می‌کند.


به گزارش قم نیوز سرهنگ پاسدار مهدی کبیری پور بیان کرد: لزوم تقویت توان نظامی ایران علاوه بر اصول امنیتی و سیاسی، مبنای اعتقادی دارد و هر تلاشی در این رابطه برای حفظ کیان اسلام ضروری است.

وی افزود: امروز در دنیایی زندگی می‌کنیم که جریان الهی و مادی‌گرایی با یکدیگر وارد تقابل شدند و در این شرایط باید آمادگی دفاعی و نظامی خود را در عرصه‌های مختلف توسعه دهیم که این‌یک اصل دینی و اعتقادی است.

وی ادامه داد: علاوه بر این در منطقه‌ای قرار داریم که ازنظر جغرافیایی حساسیت خاصی دارد و این ویژگی موجب شده است قدرت‌های سیاسی دنیا به این منطقه نظر داشته باشند، لذا برای حفاظت از حق خودمان باید ازنظر نظامی قوی باشیم.

کبیری پور همچنین با اشاره به این‌که تهدید نظامی یکی از ابزارهای سیاسی دشمنان برای فشار بر کشور ماست، گفت: برای این‌که این تهدید را برای همیشه رفع و بازدارندگی پایدار ایجاد کنیم به تجهیزات پیشرفته نظامی احتیاج داریم که در این راه،‌ به موفقیت‌های چشمگیری دست‌یافته‌ایم.

وی بیان کرد: هرچند دشمنان گاهی ما را تهدید به حمله نظامی می‌کنند، اما در واقعیت گزینه حمله نظامی علیه ایران به دلیل توان بازدارندگی بالای کشور در اندیشه آنان جایی ندارد و به همین دلیل دشمنان تحریم‌های شدید اقتصادی را در دستور کار خود قراردادند.

وی ادامه داد: پیشرفت‌های روزافزون در ساخت پیچیده‌ترین تجهیزات نظامی که با اتکا بر توان داخلی و اعتماد به جوانان کشور صورت می‌گیرد،‌ الگوی خوبی برای پیشرفت در سایر بخش‌ها همچون حوزه اقتصاد و افزایش تاب‌آوری آن در برابر فشارهای دشمنان است.

انتهای پیام/111

 
 
 


کد مطلب: 89770

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/89770/اقتدار-نظامی-ایران-تکیه-گاهی-تامین-امنیت-منطقه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir