سه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب : 89776
منبع : خبرگزاری فارس

قم دومین هیأت برتر کونگ‌فو ایران شد

قم نيوز : هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم بر اساس ارزیابی انجام گرفته توسط فدراسیون به عنوان دومین هیأت برتر این رشته در سال 1398 معرفی شد.
قم دومین هیأت برتر کونگ‌فو ایران شد
قم دومین هیأت برتر کونگ‌فو ایران شد
به گزارش قم نیوز کونگ‌فو و هنرهای رزمی یکی از 48 هیأت ورزشی فعال در استان قم و از جمله هیات‌های رزمی پرطرفدار و موفق است که برای نخستین بار در تاریخ فعالیت این رشته، در میان استان‌های هم گروه خود در ارزیابی سالانه فدراسیون صاحب رتبه دوم برترین‌ هیات‌های کشور شد.

حسن عباسی رئیس هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: خدا را شاکرم که با تلاش و زحمات فراوان تمامی همکارانم، هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم برای نخستین‌بار موفق به کسب رتبه دوم کشور در بین هیات‌های هم گروه خود شد.

وی ادامه داد: یقین دارم که بدون حمایت و همدلی همه کسانی که با جان و دل برای رشد و پیشرفت این رشته کار می‌کنند، تحقق این دستاورد مهم میسر و مقدور نبود، امیدوارم کماکان با تلاش و همت این عزیزان بتوانیم از اعتبار و جایگاه ارزشمند کونگ‌فوی استان قم دفاع کرده و آن ارتقاء دهیم.

رئیس هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم افزود: لازم است تشکر ویژه‌ای از استاد علی اسماعیلی نایب‌رئیس هیات و خانم دکتر فاطمه پناه‌زاده نایب‌رئیس بانوان هیات، استاد محمدعلی کریمی دبیر هیات، اعضای کمیته پیشکسوتان کونگ‌فوی قم استاد غلامرضا رستمی خمامی، غلامرضا مهربان، ابوالفضل احمدی، اعضای شورای فنی و مربیان تیم‌های منتخب استان استاد محدثه پناه‌زاده، سارا جشنی‌لو، علی قنبری و دیگر اساتید نظیر آقایان خواجه‌وند، صمدی، سهامی و مسوولان سبک‌ها، کمیته‌های تخصصی هیات، مربیان، داوران و قهرمانان این رشته داشته باشم که همواره یار و یاور ما بوده و هستند.

وی همچنین به موفقیت یکی از سبک‌های فعال این رشته در کسب رتبه برتر کشور اشاره کرد و افزود: در جلسه ارزیابی عملکرد سال 98 هیات‌های استانی، استاد محمدعلی کریمی برای دهمین سال پیاپی نماینده نمونه کونگ‌فو گراتسان کشور در بین استان‌های مختلف شد که برای مجموعه هیات دستاورد ارزشمندی است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcg3u97.ak9yu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما