سه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۶
کد مطلب : 89778
منبع : خبرگزاری فارس

مرکز خدمات نهادی نوآور در ارائه خدمت به طلاب است

قم نيوز : یکی از مراجع تقلید با قدردانی از فعالیت‌های مرکز خدمات گفت: گزارش فعالیت‌های مرکز خدمات نشان‌دهنده پیشرفت این مرکز است و امیدوارم این پیشرفت‌ها ادامه داشته باشد.
مرکز خدمات نهادی نوآور در ارائه خدمت به طلاب است
مرکز خدمات نهادی نوآور در ارائه خدمت به طلاب است
به گزارش قم نيوز آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار رئیس و جمعی از مسئولان مرکز خدمات با قدردانی از فعالیت‌های این مرکز اظهار کرد: گزارش فعالیت‌های مرکز خدمات نشان‌دهنده پیشرفت این مرکز است و امیدوارم این پیشرفت‌ها ادامه داشته باشد.

وی ضمن تقدیر از حجت الاسلام والمسلمین ربانی بیان کرد: الحمدلله شما شخصی موفق و نوآور هستید و در مرکز خدمات کارهایی شده که سابقه‌ای نداشته است و نشان می‌دهد این مرکز رو به جلو حرکت می‌کند.

این مرجع تقلید بیان کرد: مرکز خدمات یکی از امیدهای طلاب و روحانیون است و امیدوارم امیدشان ناامید نشود و بتوانند از این مرکز تا حدی که شایسته آن هستند استفاده کنند.

ربانی در ابتدای این جلسه به معرفی جامعه هدف مرکز خدمات پرداخت و گفت: تمام طلاب برادر، خواهر، ایرانی، غیر ایرانی، شیعه و اهل تسنن که شاغل در اداره‌ای نیستند و همچنین ائمه جمعه و جماعت و خانواده روحانیون مرحوم زیرپوشش مرکز خدمات هستند.

وی با اشاره به رویکرد مرکز خدمات در ارائه خدمات هدفمند همسو با رسالت حوزه افزود: بر اساس این رویکرد اساتید و طلاب ممتاز و مستعد و همچنین کسانی که در انجام امور حوزوی موفق‌تر و مؤثرتر هستند از حمایت بیشتری برخوردار خواهند شد.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه گفت: مرکز خدمات در نظر دارد با حمایت از این قشر به رشد تحصیلی آنان و در نهایت موفقیت حوزه کمک کند.

وی در ادامه به معرفی برنامه‌های مرکز خدمات در بخش‌های فرهنگی، معیشت و کارآفرینی، صندوق قرض‌الحسنه و سلامت و امور بیمه‌ها پرداخت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcivyav.t1a3y2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما