کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۳۱۳ بسته معیشتی به مناسبت شهادت "شهید رشید" میان نیازمندان قمی توزیع شد

خبرگزاری تسنیم , 10 تير 1399 ساعت 17:41

نماینده آستان قدس رضوی در قم گفت : به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم شهید ابراهیم رشید بیش از ۳۱۳ بسته معیشتی میان نیازمندان قمی توزیع شد.


به گزارش قم نیوز سید باقر تکیه‌ای اظهار داشت: به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم شهید ابراهیم رشید بیش از 313 بسته معیشتی میان نیازمندان قمی توزیع شد.

وی افزود: این بسته ها توسط خادم یاران رضوی، خیران و خانواده شهید ابراهیم رشید تهیه و در مجتمع امام خمینی(ره)  بسته بندی و سفره ای از مهربانی و کرامت برپا و توسل به امام رضا(ع) انجام شد، این بسته ها براساس شناسایی که صورت گرفته بود به دست محرومین و مستضعفین رسید.

نماینده آستان قدس رضوی در قم بیان کرد: دومین مراسم سالگرد شهید رشید ساعت 18 امروز برگزار می شود که خانواده شهدای دفاع مقدس، خادم یاران رضوی و بسیجیان و هیئت‌های مذهبی نیز در این مراسم حضور پیدا می کنند.

تکیه‌ای با اشاره به برنامه‌های دومین سالگرد شهید رشید ادامه داد: قرار است در این مراسم از خانواده‌های شهدای تیپ زینبیون که در قم هستند توسط کانون خادم یاری رضوی خانواده معظم شهدا تجلیل شود.

وی خاطرنشان کرد: حجت الاسلام جوشقانیان در این مراسم سخنرانی می‌کند و حاج مهدی سلحشور نیز مدیحه سرایی می‌کند، پس از برگزاری مراسم مهمانان عازم مزار شهدای مدافع حرم و شهید ابراهیم رشید می شوند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 89786

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/89786/۳۱۳-بسته-معیشتی-مناسبت-شهادت-شهید-رشید-میان-نیازمندان-قمی-توزیع

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir