سه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۱
کد مطلب : 89786
منبع : خبرگزاری تسنیم

۳۱۳ بسته معیشتی به مناسبت شهادت "شهید رشید" میان نیازمندان قمی توزیع شد

قم نيوز : نماینده آستان قدس رضوی در قم گفت : به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم شهید ابراهیم رشید بیش از ۳۱۳ بسته معیشتی میان نیازمندان قمی توزیع شد.
۳۱۳ بسته معیشتی به مناسبت شهادت "شهید رشید" میان نیازمندان قمی توزیع شد
۳۱۳ بسته معیشتی به مناسبت شهادت "شهید رشید" میان نیازمندان قمی توزیع شد
به گزارش قم نیوز سید باقر تکیه‌ای اظهار داشت: به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم شهید ابراهیم رشید بیش از 313 بسته معیشتی میان نیازمندان قمی توزیع شد.

وی افزود: این بسته ها توسط خادم یاران رضوی، خیران و خانواده شهید ابراهیم رشید تهیه و در مجتمع امام خمینی(ره)  بسته بندی و سفره ای از مهربانی و کرامت برپا و توسل به امام رضا(ع) انجام شد، این بسته ها براساس شناسایی که صورت گرفته بود به دست محرومین و مستضعفین رسید.

نماینده آستان قدس رضوی در قم بیان کرد: دومین مراسم سالگرد شهید رشید ساعت 18 امروز برگزار می شود که خانواده شهدای دفاع مقدس، خادم یاران رضوی و بسیجیان و هیئت‌های مذهبی نیز در این مراسم حضور پیدا می کنند.

تکیه‌ای با اشاره به برنامه‌های دومین سالگرد شهید رشید ادامه داد: قرار است در این مراسم از خانواده‌های شهدای تیپ زینبیون که در قم هستند توسط کانون خادم یاری رضوی خانواده معظم شهدا تجلیل شود.

وی خاطرنشان کرد: حجت الاسلام جوشقانیان در این مراسم سخنرانی می‌کند و حاج مهدی سلحشور نیز مدیحه سرایی می‌کند، پس از برگزاری مراسم مهمانان عازم مزار شهدای مدافع حرم و شهید ابراهیم رشید می شوند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdch-qn6.23nw6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما