چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب : 89805
منبع : خبرگزاری فارس

زاکانی: خبرنگاران و رسانه‌ها حصار تبلیغی غرب را بشکنند

قم نيوز : نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرنگاران و رسانه‌ها وظیفه دارند حصار تبلیغی غرب را بشکنند و همچنین پیام انقلاب را رساتر به گوش جهانیان در قالب‌های هنری به ویژه در فضای مجازی برسانند.
زاکانی: خبرنگاران و رسانه‌ها حصار تبلیغی غرب را بشکنند
زاکانی: خبرنگاران و رسانه‌ها حصار تبلیغی غرب را بشکنند
به گزارش قم نیوز علیرضا زاکانی سه شنبه شب در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: پس رحلت امام خمینی(ره) حصار تبلیغی برای رساندن پیام انقلاب به سراسر جهان رقم خورد.

وی خاطرنشان کرد: امام راحل، پیش از رحلت، سخنانشان را به سمع و نظر جهانیان رسانده بودند و انقلاب را منشأ رشد، بزرگی و عظمت می‌دانستند؛ پس از رحلت امام(ره) فهمیدند و بایکوت خبری را آغاز کردند و ما در حصار تبلیغی قرار گرفتیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خبرنگار و رسانه می‌تواند این حصار تبلیغی را بشکند، گفت: به خصوص اینکه این افراد مربوط به کانون فکری جهان اسلام باشند زیرا منشأ و کانون تمدن‌ساز این انقلاب در قم فعال است.

وی عنوان کرد: مسؤولیت داریم که این حصار تبلیغی را بشکنیم و همچنین پیام انقلاب را رساتر به گوش جهانیان در قالب‌های هنری به ویژه در فضای مجازی برسانیم.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcjioeo.uqehyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما