چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب : 89807
منبع : خبرگزاری فارس

پیش بینی منابع مالی ساخت سریال حضرت معصومه(س)

قم نيوز : نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از پیش بینی شدن منابع مالی برای ساخت سریال حضرت معصومه(س) خبر داد.
پیش بینی منابع مالی ساخت سریال حضرت معصومه(س)
پیش بینی منابع مالی ساخت سریال حضرت معصومه(س)
به گزارش قم نیوز احمد امیر آبادی سه شنبه شب در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: جلسه‌ای در زمینه تولید سریال حضرت معصومه(س) با حضور نمایندگان استان، رئیس سازمان صداوسیما، رئیس سیما فیلم و تهیه کننده و کارگردان اثر برگزار و منابع مالی برای ساخت این سریال پیش‌بینی شد.

وی خاطرنشان کرد: قم با چنین ظرفیتی می‌تواند کارکرد ملی و فراملی داشته باشد و جوانان و هنرمندان و رسانه‌ها در این عرصه، وظیفه خود در زمینه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و آگاه‌سازی مردم را انجام می‌دهند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به مطالبات از رسانه‌های قم به عنوان رسانه تراز انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: رسانه تراز انقلاب اسلامی با ظلم و ستم مبارزه کرده و از حق مظلوم دفاع می کند و در برابر بی‌عدالتی ایستاده و سختی‌ها را تحمل کند.

وی ادامه داد: خواه این ظلم از سوی استکبار جهانی و آمریکا برای ملت‌های منطقه و مردم مظلوم ایران باشد یا ظالم در داخل کشور از سوی کسی باشد که خون مردم را در شیشه می‌کند و این فرد ممکن است ارزاق مردم را احتکار ‌کند یا قانون را رعایت نکند و به زیر دستان ظلم ‌کند.

امیرآبادی با بیان اینکه رسانه در تراز انقلاب باید در برابر ظالم بایستد و از مظلوم دفاع کند، گفت: این رسانه باید برای دفاع از ارزش‌ها هزینه دهد و در برابر ضد ارزش‌ها بایستد و شجاعت لازم را داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: امروز وضعیت ارباب رسانه و جراید از نظر درآمد و معیشت وضعیت مناسبی نیست و نسبت به همه اقشار جامعه این قشر جزو ضعیف‌ترین افراد از نظر معیشت هستند ولی ارزش رسانه و قلم زیاد است و رسانه باید خودش این ارزش را حفظ کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: رسانه‌ها به نوعی نمایندگی افکار عمومی را بر عهده دارند و دیگر افراد که مسؤولیت دارند باید پاسخگوی این نمایندگان افکار عمومی باشند.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcbzwbw.rhb9gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما