چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۲
کد مطلب : 89817
منبع : خبرگزاری فارس

ارسال 470 اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر قم

قم نيوز : دبیر پنجمین جشنواره ابوذر استان قم با بیان اینکه 110 نفر در هشت رشته اصلی و چهار بخش ویژه در جشنواره ابوذر به رقابت پرداختند گفت: در مجموع 470 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.
ارسال 470 اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر قم
ارسال 470 اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر قم
به گزارش قم نيوز سیدجواد اشرفی سه شنبه شب در اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، با بیان اینکه اختتامیه جشنواره ابوذر پس از 6 ماه برگزار شد، گفت: بنا بود دی ماه این جشنواره برگزار شود ولی به دلیل شهادت سردار شهید سلیمانی برگزاری مراسم به تعویق افتاد. شورای سیاستگذاری تصمیم گرفت جشنواره را پس از انتخابات برگزار کند که به دلیل شیوع بیماری کرونا دوباره به تعویق افتاد.

وی خاطرنشان کرد: با همراهی شورای سیاستگذاری جشنواره در دهه کرامت و آستانه میلاد امام رضا(ع) برگزاری جشنواره در دستور کار قرار گرفت.

دبیر پنجمین جشنواره ابوذر استان قم با بیان اینکه 110 نفر در هشت رشته اصلی و چهار بخش ویژهدر این جشنواره به رقابت پرداختند، گفت: 470 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد. در برخی بخش‌ها انتظارات برگزارکنندگان جشنواره برآورده نشد ولی در مجموع توانستیم جشنواره پنجم را در سطح حرفه‌ای برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: داوری‌ها به صورت کد بندی شده انجام شد و هیچ داوری نام خبرنگار و رسانه را نمی‌دانست.

اشرفی در پایان از سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، روابط عمومی شهرداری قم و دبیرخانه کنگره شهدای استان به دلیل حمایت های برگزار کنندگان جشنواره تقدیر کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccm4q4.2bqos8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما