چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب : 89822
منبع : خبرگزاری تسنیم

اميرآبادی: عده‌ای خون مردم را در شیشه کرده‌اند

قم نيوز : عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: گاهی ظلم از سوی آمریکا و استکبار جهانی است و یا ممکن است در داخل کشور کسانی باشند که خون مردم را در شیشه کرده و ارزاق مردم را احتکار و با گران فروشی به مردم ظلم می کنند.
انتقاد شدید عضو هیئت رئیسه مجلس از احتکار و ‌گران‌فروشی در سطح بازار / عده‌ای خون مردم را در شیشه کرده‌اند
انتقاد شدید عضو هیئت رئیسه مجلس از احتکار و ‌گران‌فروشی در سطح بازار / عده‌ای خون مردم را در شیشه کرده‌اند
به گزارش قم نيوز احمد امیرآبادی در آئین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر که در سالن همایش های شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) را پشت سرگذاشتیم و میلاد امام رضا(ع) را پیش رو داریم و ایام بسیار خجسته ای است.

سریال حضرت معصومه(س) تولید می شود

وی افزود: جلسه‌ای در زمینه تولید سریال حضرت معصومه(س) با حضور نمایندگان استان، رئیس سازمان صداوسیما، رئیس سیما فیلم و تهیه کننده و کارگردان اثر برگزار و منابع مالی برای ساخت این سریال پیش‌بینی شد که از آقای افشار کارگردان این سریال درخواست کردیم از هنرمندان قمی در این سریال استفاده شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شهر قم با توجه به ظرفیت هایی که در سطح ملی و فراملی، رسانه و نسل جوان دارد باید وظیفه اصلی خود که دفاع از ارزش های اسلامی و آگاه سازی مردم است را به خوبی انجام دهد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قرار بود این جشنواره سال گذشته برگزار شود که به دلیل ویروس کرونا پس از 6 ماه برگزار شد، در جشنواره چهارم این موضوع تاکید شد که رسانه همتراز با انقلاب یعنی با ظلم و ستم مقابله کرده و از حق و مظلوم دفاع کند و  در برابر بی عدالتی ها مقاومت کرده و سختی ها را تحمل کند و همچنین در برابر حق و حقیقت سرفرود آورده و دفاع کند.

برخی با احتکار و گران فروشی به مردم ظلم می کنند

امیرآبادی ادامه داد: گاهی ظلم از سوی آمریکا و استکبار جهانی است و یا ممکن است در داخل کشور کسانی باشند که خون مردم را در شیشه کرده و ارزاق مردم را احتکار و با گران فروشی به مردم ظلم می کنند.

رسانه همتراز انقلاب اسلامی باید در برابر ظلم ایستادگی کرده و از مظلوم دفاع کند

وی عنوان کرد: رسانه همتراز انقلاب اسلامی باید در برابر ظلم ایستادگی کند و از مظلوم دفاع کند و همچنین برای دفاع از ارزش ها هزینه بدهد و در برابر ضد ارزش ها ایستادگی کند و با شجاعت لازم این اقدام را انجام دهد و ترس به دل خود راه ندهد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: اصحاب رسانه از نظر مالی واقعا جز ضعیف ترین افراد جامعه هستند و از نظر معیشت و مسائل اقتصادی مشکلات زیادی دارند ولی ارزش رسانه آن قدر زیاد است که خبرنگاران ابتدا باید ارزش کار خود را بدانند و آن را حفظ کنند.

مسئولان باید در برابر رسانه ها پاسخگو باشند

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم پاسخگویی مسئولین برابر رسانه ها گفت: مسئولین از مردم رای گرفته و نمایندگی مردم را دارند و رسانه ها به نوعی نماینده افکار عمومی هستند و باید از مسئولین سوال بپرسند و مسئولین نیز باید پاسخگوی افکار عمومی باشند.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: از برگزار کنندگان این جشنواره تقدیر و تشکر می کنم و باید دعا کنیم خداوند به مسئولین کمک کرده تا مشکلات جامعه به نحو احسنت رفع شود و نقشه های شوم دشمن به خودشان باز گردد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcirvav.t1a3r2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما