چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۹
کد مطلب : 89826
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت‌‌الله علوی‌گرگانی: اقشار مختلف جامعه‌ زیر فشار گرانی قرار دارند

قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان با اشاره به افزایش شدید نرخ مسکن و اجاره بهای مسکن گفت: این موضوع سبب مشکلات زیادی در جامعه شده است، اقشار مختلف جامعه شرایط بسیار سختی دارند و از نظر معیشت تحت فشار هستند.
آیت‌‌الله علوی‌گرگانی: اقشار مختلف جامعه‌ زیر فشار گرانی قرار دارند / انتقاد از افزایش شدید نرخ ‌‌اجاره‌بها
آیت‌‌الله علوی‌گرگانی: اقشار مختلف جامعه‌ زیر فشار گرانی قرار دارند / انتقاد از افزایش شدید نرخ ‌‌اجاره‌بها
به گزارش قم نیوز آیت الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان شامگاه سه شنبه در دیدار حجت‌الاسلام و‌المسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت: خداوند با انسان های با تقوا است، انسان باید در جامعه به گونه ای زندگی کند که تقوا داشته باشد و دیگران را به این عمل الهی دعوت کند.

وی با اشاره به اهمیت حرکت در مسیر رضای الهی افزود: با خدا بودن سبب می شود انسان به موفقیت برسد و حاجت روا شود، باید از خداوند بخواهیم در همه کارها به ما کمک کند.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: باید گروهی به عنوان بازرس در مرکز خدمات حوزه فعالیت کنند و افرادی که در این مرکز مشغول کار هستند را مورد بازرسی قرار داده و اگر کوتاهی وجود داشته باشد اصلاح شود و همچنین  اگر کسی خدمت خوبی ارائه می دهد نیز تشویق شود.


استاد سطوح عالی حوزه علمیه گفت: با توجه به مشکلات جامعه و گرانی، برخی از طلاب  از نظر معیشت و مسکن شرایط بسیار سختی دارند و حوزه علمیه باید  موسسه ای در نظر بگیرد تا به طلابی که از نظر مالی دچار مشکل هستند خدمات ارائه دهد.

آیت الله علوی گرگانی تصریح کرد: برخی از مردم به خاطر مشکلات شدید مالی در پشت بام منازل زندگی می کنند، اقشار مختلف جامعه شرایط بسیار سختی دارند و از نظر معیشت تحت فشار هستند.

وی با اشاره به افزایش شدید نرخ مسکن و اجاره بهای مسکن خاطرنشان کرد: این موضوع سبب مشکلات زیادی در جامعه شده است، طلاب و روحانیون در شرایط سختی هستند و باید منازلی تهیه شود و در اختیار طلاب فاقد مسکن قرار بگیرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcce4q4.2bqoi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما