پنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب : 89834
منبع : خبرگزاری فارس

۵ قرارداد سرمایه‌گذاری جدید در دستور کار شهرداری قم

قم نيوز : شهردار قم گفت: 5 قرارداد سرمایه‌گذاری دیگر در دستور کار شورای سرمایه‌گذاری شهرداری است که سعی داریم در نیمه نخست سال تعیین تکلیف شود و بتوانیم خدمات بهتری را به مردم ارائه کنیم.
۵ قرارداد سرمایه‌گذاری جدید در دستور کار شهرداری قم
۵ قرارداد سرمایه‌گذاری جدید در دستور کار شهرداری قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم،  سیدمرتضی سقائیان‌نژاد د در آیین امضا قرارداد سرمایه‌گذاری و مشارکت با بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی و سرمایه‌گذار بخش خصوصی، با بیان اینکه قم سالیانه بیش از ۲۰ میلیون زائر دارد اظهار کرد: وجود حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران که پایگاه منتظران ظهور است جایگاه والایی به شهر قم بخشیده است؛ وجود بیوت مراجع عظام تقلید و حوزه‌های علمیه و قرارگیری این شهر در نزدیکی تهران و شاهراه مواصلاتی مرکز کشور، وجود بیمارستان‌های تخصصی و مهاجرپذیری این شهر از جمله ظرفیت‌های این شهر است که ایجاب می‌کند حضو زائرین در این شهر افزایش یافته و شرایط رفاه برای آنها باید فراهم شود.

شهردار قم با تاکید بر اینکه سالیانه بیش از هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی در قم اجرا می‌شود، گفت: سالیانه بیش از ۳۰۰ هکتار فضای سبز در شهر ایجاد شده و در حال حاضر سرانه فضای سبز این شهر به بیش از ۲۰ مترمربع رسیده است.

سقائیان‌نژاد با اشاره به بسته‌های حمایتی که برای سرمایه‌گذاران فراهم شده و اعتماد متقابل ایجادشده بین سرمایه‌گذاران و شهرداری، افزود: ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در شهر قم بسیار زیاد است و فقط همین دو قرارداد رقمی بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان را به خود قرار می‌دهد.

وی اضافه کرد: ۵ قرارداد سرمایه‌گذاری دیگر در دستور کار شورای سرمایه‌گذاری شهرداری است که سعی داریم در نیمه نخست سال تعیین تکلیف شود و بتوانیم خدمات بهتری را به مردم ارائه کنیم.

شهردار قم بیان کرد: بسترهای سرمایه‌گذاری در شهر قم باید بیش از پیش تسهیل شود و بتوانیم هرچه سریع‌تر اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌های سرمایه‌گذاری را برای خدمات رسانی بهتر به مردم شاهد باشیم.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcbawbw.rhb9fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما