کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مرکز مدیریت حوزه: آمریکای جنایتکار با جنگ‌افروزی‌ و کشتار ملت‌های بی‌گناه روی شیطان را سفید کرده است‌

خبرگزاری تسنیم , 12 تير 1399 ساعت 16:41

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: آمریکای جنایتکار با جنگ‌افروزی، اختلاف‌افکنی، در افتادن با حکومت‌ها و ملت‌ها، بی‌عدالتی، قتل و حبس و ضرب و شتم رنگین پوستان و عدالت‌خواهان ملت خود روی شیطان را سفید کرده است.


به گزارش قم نیوز متن بیانیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی به این شرح است:

مقام معظم رهبری:

از هفتم تیر تا دوازدهم هم تیر شما ببینید چقدر ترور قتل عام و کشتار انجام شد، چقدر زن، کودک، عالم و سیاستمدار به وسیله عوامل آمریکا آماج این جنایت ها قرار گرفتند اگر طراح این حوادث هم سرویس‌های امنیتی آمریکا و غرب نبودند، حداقل کمک کننده بودند، حداقل تشویق کننده بودند، این دشمنی‌ها را بشناسیم به تعبیر بعضی دوستان خوب است این هفتم تا دوازدهم تیر را هفته حقوق بشر آمریکایی اعلام بکنیم. 1394/4/6

ششم تیر 1360 یادآور ترور مقام معظم رهبری در مسجد ابوذر؛ هفتم تیر 1360 یادآور حادثه انفجار حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و 72 تن از سرمایه های انقلاب اسلامی؛‌ هفتم تیر 1366 یادآور حادثه بمباران شیمیایی سردشت؛‌ یازدهم تیر 1361 یادآور ترور شهید صدوقی و دوازدهم تیر 1367 یادآور حادثه تلخ اسقاط هواپیمای ایرباس توسط ناو آمریکایی وینسنس می باشد.

این حوادث تنها گوشه‌ای از پرونده سیاه ظالمانه آمریکای جنایتکاری است که با جنگ افروزی، اختلاف افکنی، در افتادن با حکومت ها و ملت ها، بی عدالتی، قتل و حبس و ضرب و شتم رنگین پوستان و عدالت خواهان ملت خود روی شیطان را سفید کرده است.

تحریم ‌های اقتصادی شیطان بزرگ و دیگر دشمنان استعمارگر که به قصد شکست نظام اسلامی و معیوب سازی و تسلیم شدن ملت قهرمان و مومن ایران در برابر زورگویی های آنان انجام گرفته، گرچه موجب مشقت معیشتی ملت ایران گشته اما با لطف خدا دشمنان اسلام در این اهدافشان ناکام گشته و اکنون که نظام اسلامی به یک درخت تناور تبدیل شده علاوه بر بالندگی و توانمندی در ابعاد مختلف محبوب ملت های انقلابی جهان قرار گرفته است.

حوزه های علمیه ضمن تسلیت به خانواده های آسیب دیده از انواع عملیات های تروریستی آمریکا از خداوند بزرگ خواهان است که هر چه زودتر مقدمات افول استکبار شیطان بزرگ را فراهم کند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 89844

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/89844/مرکز-مدیریت-حوزه-آمریکای-جنایتکار-جنگ-افروزی-کشتار-ملت-های-بی-گناه-روی-شیطان-سفید-کرده-است

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir