کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فعالیت نخستین خانه بدن‌سازی در قم

خبرگزاری فارس , 12 تير 1399 ساعت 18:49

رئیس هیأت بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم گفت: با پایان مراحل تجهیز و آماده‌سازی نخستین خانه بدن‌سازی قم به زودی از این مکان مجهز بهره‌برداری می‌شود.


به گزارش قم نيوز سعید آمده امروز اظهار کرد: به اطلاع خانواده بزرگ بدن‌سازی و پرورش اندام استان قم می‌رسانم که در یک ماه گذشته عوامل اجرایی هیات با روحیه‌ای مثال‌زدنی اقدام به تعمیرات اساسی سالن بدن‌سازی مجموعه ورزشی میثم منطقه سالاریه کرده‌اند و تا امروز مراحل سفت‌کاری و نازک کاری واحد آموزش، سالن اصلی، رختکن، بوفه و همچنین رنگ کاری، برق و تاسیسات این خانه به پایان رسیده است.

وی با اشاره به با نصب تابلو خانه بدن‌سازی استان قم اضافه کرد: با نصب این تابلو وارد فاز تجهیز سالن شده‌ایم، در حالی که تمامی هزینه‌های انجام شده تا این مرحله توسط هیات بدن‌سازی و پرورش‌اندام صورت گرفته و تا کنون هیچ‌گونه کمک مالی از هیچ فرد و یا ارگانی گرفته نشده است.

رئیس هیأت بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم افزود: با توجه به اینکه خرید تجهیزات تخصصی و لوازم مورد نیاز این خانه احتیاج به منابع مالی بیشتری دارد، از تمام افرادی که قادر به سرمایه‌گذاری داوطلبانه و کمک قرض‌الحسنه در تجهیز این خانه هستند دعوت به همکاری می‌شود تا به یاری خداوند نخستین خانه بدن‌سازی قم افتتاح شود.

وی در ادامه از آغاز ارائه خدمات حضوری در دفتر این هیات ورزشی خبر داد و ابراز کرد: تمامی مخاطبان هیات بدن‌سازی و پرورش اندام استان قم می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به منظور دریافت خدمات اداری و آموزشی خود به دفتر هیات واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان مراجعه کنند.

آمده تاکید کرد: از آقایان و بانوان درخواست داریم به منظور پیگیری امور خود فقط با مسوول واحد مربوطه تماس بگیرند و در زمان‌های مقرر به دفتر هیات مراجعه کنند تا تداخل کاری بین واحدهای آقایان و بانوان ایجاد نشود، ضمنا زمان پاسخ‌گویی تلفنی واحدها همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ است.

وی با معرفی مسوول واحد اداری و آموزشی این هیأت و زمان فعالیت آنها در دفتر هیات، افزود: امید آمده به عنوان مسوول امور اداری و آموزشی آقایان روزهای شنبه و دوشنبه از ساعت 12 تا 14 در دفتر هیأت حضور دارد و خانم محمودآبادی نیز در همین مسوولیت روزهای یکشنبه و سه‌شنبه در همین زمان پاسخ‌گوی بانوان ارجمند است.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 89848

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/89848/فعالیت-نخستین-خانه-بدن-سازی-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir