کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی میان محرومان استان قم

خبرگزاری حوزه نیوز , 12 تير 1399 ساعت 20:04

همه اقداماتی که ستاد اجرایی فرمان امام(ره) انجام می‌دهد با همت گروه‌های جهادی است چون ستاد بازوی اجرایی ندارد و از ظرفیت گروه‌های جهادی بهره‌مند می‌شویم.


به گزارش قم نیوز حسن عندلیب در نشست گروه‌های مردمی قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) که  در مجتمع شهر آفتاب قم برگزار شد، با اشاره به اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان برای مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: این ستاد برای مقابله با کرونا در استان با برنامه و همه توان وارد عمل شد.

مدیر ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان قم خاطر نشان ساخت: برای اینکه این فرایند ادامه داشته باشد توزیع ۴ میلیون بسته پروتئینی از امروز آغاز شد که در مرحله نخست ۳۰ هزار بسته در استان قم توزیع می‌شود و همچنین در مرحله دوم کار توزیع ۳۰ هزار بسته پروتئینی انجام می‌شود.

وی با اشاره  نقش گروه‌های جهادی در کمک به محرومین استان افزود: همه اقداماتی که ستاد اجرایی فرمان امام(ره) انجام می‌دهد باهمت گروه‌های جهادی عزیز است چون ستاد بازوی اجرایی ندارد و از ظرفیت گروه‌های جهادی بهره‌مند می‌شویم.

عندلیب خاطرنشان کرد: ۲۰۰ گروه جهادی در استان قم در راستای ارائه خدمات به محرومین قمی به ستاد اجرایی فرمان امام کمک کردند، تیپ ۸۳ امام صادق(ع) در این زمینه با ما همکاری بسیار خوبی انجام داد تا بسته‌های معیشتی در مناطق محروم توزیع شود.

مدیر ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان قم افزود: ۶ اسفندماه سال ۹۸، ۴ کاروان سلامت در قم مستقر شدند و ۲۰ روزبه ارائه خدمت پرداختند و ۲۰ هزار نفر به‌صورت رایگان ویزیت شدند و دارو دریافت کردند.

وی ادامه داد: در ایام عید که اوج بیماری کرونا بود ۱۵ هزار بسته بهداشتی در مناطق محروم استان توزیع شد و موضوع ضدعفونی کردن معابر را انجام دادیم.

عندلیب تصریح کرد: پس از فرمایش مقام معظم رهبری در زمینهٔ کمک مؤمنانه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) پای‌کار آمد و یک‌میلیون بسته غذایی در سراسر کشور توزیع کرد که  سهم استان قم  ۳۰ هزار بسته بود.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 89855

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/89855/توزیع-۳۰-هزار-بسته-معیشتی-میان-محرومان-استان-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir