پنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب : 89860
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم مطرح کرد؛

تبلیغ چهره به چهره بیش از ۱۰ هزار خانوار قمی به همت طلاب و روحانیون بسیجی

قم نيوز : مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از ۱۰ هزار تن از خانوارهای قمی تحت پوشش تبلیغ چهره به چهره قرار گرفتند.
تبلیغ چهره به چهره بیش از ۱۰ هزار خانوار قمی به همت طلاب و روحانیون بسیجی
تبلیغ چهره به چهره بیش از ۱۰ هزار خانوار قمی به همت طلاب و روحانیون بسیجی
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده، پیش از ظهر امروز طی سخنانی در گردهمایی فرماندهان بسیج طلاب استان قم که در سالن همایش شهید آیت الله سعیدی برگزار شد، با اشاره به فعالیت مخلصانه و درخشان طلاب و روحانیون جهادی و بسیجی در جریان مقابله با کرونا و نیز برگزاری رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه اظهار داشت: طلاب و روحانیون ، پیشگام دیگر اقشار جامعه در این عرصه از بحث ضدعفونی خودروها و معابر گرفته تا حضور مؤثر در بیمارستان ها و توزیع اقلام بهداشتی و معیشتی و نیز تغسیل و تجهیز و تدفین اموات ، فعالیت های بسیار چشمگیر و عظیمی داشتند ، به طوری که رهبر معظم انقلاب تاکنون چندین مرتبه از این تلاش ها و مجاهدت ها تشکر و قدردانی کردند.

وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح استان قم بیش از ۳۰۰ تن از طلاب و روحانیون از سوی بسیج طلاب به بیمارستان اعزام شده اند که البته این آمار قطعاً بیش از این هاست چرا که عده ای نیز خارج از این ساختار و سازمان به امر خدمت رسانی پرداخته اند.

وی با اشاره به این که همچنین بیش از ۱۴۰ نفر از طلاب و روحانیون به تغسیل، کفن و دفن و نیز اقامه نماز میت پرداخته اند، گفت: در همین ایام بیش از ۱۰ هزار نفر از طلاب و روحانیون بسیجی به تبلیغ چهره به چهره در سطح استان پرداخته و ضمن رسیدگی به وضعیت محرومان و مستمندان و نیز خانواده های درگیر کرونا، به امیدبخشی در میان آحاد ملت پس از شیوع ویروس کرونا اهتمام داشتند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم همچنین بیان داشت: طی همین مدت به همت طلاب و روحانیون بسیجی و جهادی، اقدام به ضدعفونی بیش از ۴۰ هزار خودرو و نیز ضدعفونی بیش از ۲۰ هزار درب منزل و مجتمع های مسکونی شد.

وی یادآور شد: توزیع ۵۳ هزار بسته بهداشتی و نیز توزیع حدود ۱۶ هزار بسته حمایتی و معیشتی از دیگر اقدامات طلاب و روحانیون جهادی بوده که همه این اقدامات و تلاش ها به طور خاص مورد تجلیل آیت الله اعرافی ، مدیر حوزه های علمیه کشور نیز قرار گرفت.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم، همچنین با اشاره به این که طی یک سال و نیم اخیر، تعداد گروه های جهادی طلاب و روحانیون از ۱۰ گروه به۹۰ گروه افزایش یافته است، گفت: با توجه به افزایش نسبی میزان ابتلا به کرونا و موج دوم این جریان ، کماکان نیازمند حضور و فعالیت مخلصانه جهادگران عزیز به خصوص طلاب و روحانیون بسیجی هستیم و قطعاً تلاش های آن ها همچون گذشته باعث خواهد شد که ما در صورت تشدید وضعیت کرونا، بار دیگر بر این مشکل غلبه کنیم.

حجت الاسلام امیرزاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تأکیدات فراوان مقام معظم رهبری مبنی بر اهتمام همگان در راستای مقابله با معضلات اجتماعی ابراز داشت: در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی با برخی از ارگان ها و نهادها از جمله نهادها و ارگان های حوزوی صحبت ها و تفاهم هایی صورت گرفته که انشاالله از ظرفیت طلاب و روحانیون بسیجی و جهادی در امور مهمی چون کاهش آمار اعتیاد و طلاق، ترویج فرهنگ فرزندآوری و ازدیاد جمعیت، ترویج ازدواج آسان و به موقع ، تحکیم نهاد خانواده و نیز تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب استفاده می کنیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcawana.49noi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما