کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری نمایشگاه «نشان ارادت» در نگار گذر فرهنگ قم

خبرگزاری فارس , 13 تير 1399 ساعت 16:18

مسوول انجمن عکس بسیج هنرمندان قم گفت: نمایشگاه عکس « نشان ارادت» با 48 فریم عکس در قالب 32 تابلو در نگار گذر فرهنگ با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم برگزار شده است.


به گزارش قم نیوز امیر حسامی نژاد از برگزاری نمایشگاه عکس «نشان ارادت» در نگار گذر فرهنگ خیابان صفائیه خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه نتیجه ارادت عکاسان خبری به ساحت بانوی کرامت است که در طول سال ها عکاسی از حرم حضرت معصومه (س) با ثبت لحظات مختلف توانسته اند این مجموعه ارزشمند را جمع آوری کنند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه عکس «نشان ارادت» به همت انجمن عکس بسیج هنرمندان قم و با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت دهه کرامت در حال برگزاری است، تصریح کرد: محسن قائمی، سجاد حیات پور، محسن کرمعلی، مهدی بخشی سورکی، هادی چهرقانی،حسین یاراحمدی، محمد اخلاقی، رضا رمضانی، حسین شاهبداغی، محمد وحدتی و محمد محسن زاده از جمله عکاسانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

مسوول انجمن عکس بسیج هنرمندان قم افزود: حمید عابدی، جهانبخش پیری پور، عباس منجمی گیلانی، احمد ظهرابی، عباس فرامرزی و محمد علی مریزاد از دیگر عکاسانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه حضور دارد.

حسامی نژاد به همدلی عکاسان خبری در برگزاری این نمایشگاه اشاره و ابراز کرد: در مدت زمان بسیار کوتاه فراخوان داده شد و عکاسان خبری قم از خبرگزاری های مختلف  عکس های خود را به انجمن ارسال کردند.

وی اضافه کرد:  حدود 216 عکس در مدت زمان بسیار محدود به دبیرخانه رسید که از این تعداد 48 فریم عکس در قالب 32 تابلو در نگارگذر صفائیه به نمایش گذاشته شده است.

مسوول انجمن عکس بسیج هنرمندان قم با اشاره به زمان برگزاری این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه به دلیل اینکه یک هفته پس از شروع دهه کرامت آغاز به کار کرده است تا یک هفته پس از دهه کرامت میزبان علاقمندان است.

وی با بیان اینکه عکس های گوناگونی از لحظات مختلف در حرم بانوی کرامت در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است،تصریح کرد: عکس هایی از داخل مضجع شریف وگنبد نورانی حضرت معصومه (س)، عکس های خاص از بارگاه حضرت معصومه (س) مراسم های گوناگون اعم از خطبه خوانی و ... در بین عکس ها وجود دارد که این عکس ها را افراد عادی نمی توانستند به ثبت برسانند.

حسامی نژاد گفت: در این نمایشگاه عکس هایی از هوای برفی، ایام قرنطینه، روزهایی که حرم حضرت معصومه (س) در حال ضد عفونی بود و عکس هایی از بازگشایی حرم حضرت معصومه (س) دیده می شود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 89871

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/89871/برگزاری-نمایشگاه-نشان-ارادت-نگار-گذر-فرهنگ-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir