کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار قم اعلام کرد؛

۲۴۰۰ فرصت شغلی جدید در قم ایجاد می‌شود

خبرگزاری ايرنا , 14 تير 1399 ساعت 10:59

استاندار قم گفت: برای اجرای ۲۷ طرح کشاورزی، صنعتی و گردشگری در این استان با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال تفاهم نامه اجرایی میان سازمان برنامه و بودجه کشور و استانداری قم به امضا رسید که با اجرای این این طرح ها بیش از ۲ هزار و ۳۷۷ فرصت شغلی ایجاد می شود.


به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در دیدار ویدئو کنفرانسی با معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور اظهار داشت: با توافق نامه فوق ۴۲ هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال نیز به ارزش تولیدات استان اضافه خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت ویژه جهش تولید و حمایت از اقشار آسیب پذیر از حمایت های دولت تدبیر و امید در این راستا قدردانی و ابراز امیدواری کرد: با اجرایی شدن این تفاهم نامه شاهد جهش تولید در سال ۹۹ و رفع بخشی از نیازهای اقشار آسیب پذیر باشیم.

سرمست ضمن تبریک دهه فرخنده کرامت و میلاد با سعادت امام رضا (ع) آغاز عملیات اجرایی مسکن محرومان استان را گامی تاثیرگذار برای حمایت از اقشار آسیب دانست و خاطر نشان کرد: باید سیاست ها و برنامه های فراگیر تری در حوزه حمایتی تدوین و اجرایی نمود.

سرمست همچنین با قدردانی از اهتمام دولت در حوزه محرومان گفت: یکهزار واحد مسکونی کمتر از یک سال در حاشیه و مناطق محروم قم ساخته و تحویل محرومان خواهد شد.

در سفر محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و همچنین علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور به قم یک تفاهم نامه دو جانبه میان برنامه و بودجه کشور و استانداری قم و همچنین یک تفاهم سه جانبه سه جانبه میان برنامه و بودجه کشور، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و استانداری قم مبادله شد./

انتهای پیام/111


کد مطلب: 89886

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/89886/۲۴۰۰-فرصت-شغلی-جدید-قم-ایجاد-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir