دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب : 89936
منبع : خبرگزاری فارس

پیوستن سه خط جدید به ناوگان اتوبوسرانی شهر قم

قم نيوز : مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: با توجه به مطالبه مردم سه خط جدید انسجام – مطهری، نبوت – شهید محلاتی و شهر قائم(عج)- میدان مطهری راه‌اندازی شده و امیدواریم بتوانیم خدمات مطلوبی را به شهروندان ارائه دهیم.
پیوستن سه خط جدید به ناوگان اتوبوسرانی شهر قم
پیوستن سه خط جدید به ناوگان اتوبوسرانی شهر قم
به گزارش قم نیوز امیر یزدی با اشاره به شرایط ایجادشده در کشور و شهر قم، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا شرایط سختی را در کشور و شهر قم ایجاد کرده و محدودیت‌های بسیاری را برای شهروندان ایجاد کرده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی را یکی از محدودیت‌های ایجادشده در چند ماه گذشته دانست و افزود: از ۱۵ اسفند با تصویب ستاد مبارزه با کرونا استان ناوگان اتوبوسرانی تعطیل‌شده و دوباره با بازگشت وضعیت شهر به شرایط سفید تصمیم به بازگشایی گرفته شد.

یزدی از بازگشایی ۱۲ خط اتوبوسرانی خبر داد و تصریح کرد: در یک ماه گذشته با توجه به مطالبه مردم و اولویت‌بندی‌های انجام‌شده ۱۲ خط به مدار خدمت بازگشته است.

وی ادامه داد: با توجه به مطالبه مردم سه خط جدید انسجام – مطهری، نبوت – شهید محلاتی و شهر قائم(عج)- میدان مطهری نیز راه‌اندازی شده و امیدواریم بتوانیم خدمات مطلوبی را به شهروندان ارائه دهیم.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را برای استفاده از ناوگان اتوبوسرانی اجباری دانست و خاطرنشان کرد: استفاده از ماسک و دستکش هنگام سوارشدن به اتوبوس اجباری بوده و در اتوبوس‌ها نیز باید فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت می‌شود.

یزدی با توصیه به شهروندان قم، بیان کرد: شهر قم و شهروندان شرایط سختی را در چند ماه گذشته پشت سر گذاشته‌ایم و امیدواریم مردم با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش شرایط را حفظ کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcepo8v.jh8oxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما