دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۱
کد مطلب : 89938
منبع : خبرگزاری فارس

طراحی کاشت ۶۸ پروژه فضای سبز در سال ۹۸

قم نيوز : مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: در سال 98 عملیات طراحی کاشت 68 پروژه فضای سبز با مساحتی بالغ بر 950 هزار مترمربع تهیه و پس از بررسی در کارگروه طراحی و توسعه سازمان به مناطق هشتگانه شهرداری ابلاغ شده است.
طراحی کاشت ۶۸ پروژه فضای سبز در سال ۹۸
طراحی کاشت ۶۸ پروژه فضای سبز در سال ۹۸
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان تشکیل کارگروه طراحی و توسعه فضای سبز را از سال ۹۵ عنوان کرد و گفت: یکی از اتفاقات مهم در حوزه طراحی سازمان، تشکیل کارگروه طراحی و توسعه فضای سبز بوده که با آغاز به کار این کارگروه شاهد افزایش کیفیت در طراحی و کاشت و همچنین کاهش هزینه‌ اجرا و نگهداری پروژه‌ها و افزایش بهره‌وری بوده‌ایم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از بررسی و تایید طراحی کاشت ۶۸ پروژه فضای سبز در سال ۹۸ توسط این کارگروه خبر داد و بیان کرد: در سال ۹۸ عملیات طراحی و کاشت ۶۸ پروژه فضای سبز با مساحتی بالغ بر ۹۵۰ هزار مترمربع تهیه و پس از بررسی در کارگروه طراحی و توسعه سازمان به مناطق هشتگانه ابلاغ شد.

جوادیان فرایند طراحی را در سازمان تشریح و تصریح کرد: در مرحله نخست واحد طراحی پیشنهادات فضای سبز منطقه را همراه درخواست طرح دریافت می‌کند و پس از تهیه طرح کاشت، سپس در کارگروه طراحی، طرح ارائه و بررسی‌شده و بعد از ویرایش نهایی به منطقه مربوطه ابلاغ می‌شود.

وی کاهش هزینه‌ها و افزایش کیفیت فضای سبز را دستاورد مهم این کارگروه دانست و افزود: حرکت به سمت فضای سبز پایدار و استفاده از گونه‌های سازگار و متحمل به شرایط اقلیمی قم و همچنین افزایش کیفی کاشت فضای سبز دستاوردهای حاصل از کار کارشناسی قوی است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم ادامه داد: امروز مردم شاهد تغییرات زیادی در سیما و منظر شهری در حوزه فضای سبز بوده و بخشی از کار شبانه‌روزی پرسنل این سازمان امروز به ثمر رسیده است.

جوادیان با اعلام آمادگی برای دریافت نظرات و پیشنهادات متخصصان حوزه فضای سبز، ابراز کرد: سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم آماده همکاری و تعامل با کارشناسان این حوزه بوده و از نظرات و پیشنهادات ایشان استقبال و استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcg7y97.ak9yw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما