کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۱۵۰ فعال جهادی قم در اردوی گروه‌های مردمی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) شرکت کردند

خبرگزاری تسنیم , 16 تير 1399 ساعت 18:15

دبیر بنیاد احسان در استان قم گفت: ۱۵۰ نفر از فعالان جهادی و اجتماعی و همچنین خیران، ائمه جمعه و طلاب فعال در عرصه کرونا در استان در اردوی گروه‌های مردمی قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) شرکت کردند.


به گزارش قم نیوز علی احدی اظهار داشت: برای انسجام، هماهنگی، هم‌افزایی و ایجاد گفتمان جهادی بین مجموعه‌هایی که در استان مشغول فعالیت‌های جهادی هستند برنامه‌ریزی مناسبی انجام دادیم.

وی افزود: 150 نفر از فعالان جهادی و اجتماعی و همچنین خیران، ائمه جمعه و طلاب فعال در عرصه کرونا در استان در اردوی گروه‌های مردمی قرارگاه جهادی ستاد اجرایی امام که در مجتمع شهر آفتاب برگزار شد شرکت کردند که در این مراسم از فرزندان شهید سامانلو و روشنایی تقدیر شد.

دبیر بنیاد احسان در استان قم بیان کرد: کارهای جهادی ابعاد مختلفی دارد که شامل موضوعات معیشتی، خیریه و ساخت‌وساز می‌شود، پیر غلامان و جوانان را به این اردو دعوت کردیم و 6 کارگروه تشکیل داده و نتایج خوبی به همراه داشت.

احدی عنوان کرد: آقای پارچه‌باف در "کارگروه نحوه جذب حمایت مشارکت  اهالی" و خانم شهلایی در"کارگروه بانوان" فعالیت می‌کند و  نقش بانوان در گفتمان سازی جهادی را مورد تأکید قرار می‌دهد.

وی بابیان اینکه "کارگروه ایجاد گفتمان جهادی در استان" توسط آقای ایران‌دوست فعالیت می‌کند، گفت: "کارگروه اطلاع‌رسانی هنرمندان" نیز توسط حجت‌الاسلام لقمان پور مشغول فعالیت است، " کارگروه راه‌کارهای رفع محرومیت‌های اساسی" زیر نظر آقای مالکی نژاد به فعالیت می‌پردازد و "کارگروه فعالیت‌های فرهنگی درون‌گروهی" توسط آقای رهبر مشغول به فعالیت است که کارگروه‌ها در این اردو خلاصه جمع‌بندی‌ها را ارائه دادند.

دبیر بنیاد احسان در استان قم بیان کرد: آیت‌الله محمدی عراقی مسئول دفتر مقام معظم رهبری در قم،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین زمانی مسئول دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه‌های علمیه و حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید  حسین مؤمنی استاد حوزه علمیه نیز در این اردوی جهادی حضور داشتند.

30هزار بسته معیشتی توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) میان محرومان استان قم توزیع می‌شود

احدی گفت: 30 هزار بسته معیشتی توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) میان محرومان استان قم توزیع می‌شود که روز چهارشنبه این اقدام از محله اسماعیل‌آباد آغاز شد که میان همه خانه‌های این محله توزیع شد، این بسته‌ها میان محرومینی که از کرونا دچار آسیب شدند توزیع می‌شود و همچنین در مرحله دوم کار توزیع 30 هزار بسته پروتئینی انجام می‌شود.

وی گفت: جشن‌هایی با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی در استان قم برگزار کردیم که با استقبال خوب مردم روبرو شد و همچنین این جشن‌ها به مدت ده شب در مدرسه مشکات با حضور آیت‌الله خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین صدیقی امام‌جمعه تهران و حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی عراقی مسئول دفتر مقام معظم رهبری در استان برگزار شد.

‌دبیر بنیاد احسان در استان قم خاطرنشان کرد: خدمات خوبی برای مساجد قم در نظر گرفته‌ایم و در این راستا 30 مسجد مجهز به صندوق قرض‌الحسنه و خانه ورزش می‌شوند که این مساجد را با اولویت مناطق محروم شناسایی کردیم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 89940

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/89940/۱۵۰-فعال-جهادی-قم-اردوی-گروه-های-مردمی-ستاد-اجرایی-فرمان-امام-ره-شرکت-کردند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir