سه شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب : 89953
منبع : خبرگزاری تسنیم

مراسم بزرگداشت حجت الاسلام خسروشاهی به صورت مجازی برگزار می‌شود

قم نيوز : مراسم بزرگداشت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهادی خسروشاهی به همت انجمن مطالعات قرآنی و فرهنگ اسلامی به صورت مجازی در قم برگزار می‌شود.
مراسم بزرگداشت حجت الاسلام خسروشاهی به صورت مجازی برگزار می‌شود
مراسم بزرگداشت حجت الاسلام خسروشاهی به صورت مجازی برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز مراسم بزرگداشت حجت‌الاسلام سیدهادی خسروشاهی به صورت مجازی  برگزار می‌شود.

این مراسم  روز چهارشنبه 18 تیرماه ساعت 11 تا 13 به به همت انجمن مطالعات قرآنی و فرهنگ اسلامی برگزار می‌شود و فروغ پارسا، محمدمهدی جعفری، سیدمحمود خسروشاهی، رضا مختاری، محمدعلی مهدوی‌راد و علی نقدی به ایراد سخن می‌پردازند.

علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از این مراسم می‌توانند از طریق لینک https://sbu.ac.ir/webinar وارد شوند.

مرحوم حجت‌الاسلام‌والمسلمین خسروشاهی روز پنج شنبه 8 اسفندماه سال 98 به دلیل بیماری کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری تهران درگذشت.

وی در سال 1317 در تبریز در خانواده‌ای مذهبی به دنیا آمد؛ تاریخ سه قرن از حیات و کوشش علمی و فقهی اجداد وی که جملگی از علمای بزرگ و فقهای نامدار ایران و عراق در دوران خود بوده‌اند، این حقیقت را به‌خوبی روشن می‌سازد.

تالیفات و آثار وی به زبان فارسی و عربی (علاوه بر صدها مقاله در نشریات اسلامی ایران و جهان اسلام) منتشرشده است؛ آثار وی که بالغ‌بر 80 جلد می‌شود، بیش از 40 جلد آنان تاکنون بارها در داخل و خارج کشور چاپ‌شده است؛ علاوه بر تالیفات و ترجمه‌ها، 120 جلد کتاب دیگر نیز با تحقیق، توضیح و یا مقدمه و اشراف ایشان در ایران، ایتالیا و مصر چاپ و منتشر شده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdsn0j.yt0nk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما