کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اختصاص 6 هزار حلقه لاستیک به ناوگان عمومی جاده‌ای در قم

خبرگزاری فارس , 17 تير 1399 ساعت 17:01

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، حواله دریافت 6 هزار و 653 حلقه لاستیک ناوگان عمومی جاده ای در استان قم صادرشده است.


به گزارش قم نیوز حمید سالاری در خصوص توزیع لاستیک در بین ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: لاستیک‌ها درهفت سایز مختلف بوده که بیشترین تعداد حواله صادرشده متعلق به لاستیک‌هایی با سایز 315 است.


وی در خصوص نوع لاستیک های توزیعی بیان کرد: لاستیک های تخصیص یافته که توسط وزرات صنعت، معدن و تجارت تهیه و در شبکه توزیع قرار داده می‌شوند از دو نوع خارجی و ایرانی است که نوع خارجی آن به بهای ارز دولتی بوده و لاستیک‌های ایرانی نیز براساس نرخ مصوب در اختیار مالکان ناوگان جاده ای قرار می‌گیرد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم درادامه به شرایط و روند صدور حواله دریافت لاستیک ها اشاره کرد و یادآور شد: متناسب با تعداد لاستیک های تخصیصی به استان، انجمن صنفی رانندگان کالا و مسافر، نسبت به صدور حواله دریافت لاستیک برای آن دسته از مالکانی که شرایط مندرج در آیین نامه را احراز کرده باشند اقدام می‌کند.

سالاری شرایط دریافت حواله را شامل دارا بودن کارت هوشمند، پلاک استانی و پیمایش مکفی ناوگان دانست و عنوان کرد: مهمترین فاکتور در نظام توزیع عادلانه لاستیک‌ها، اولویت بندی بر اساس پیمایش ناوگان است.

بالغ بر 6445 نفر راننده در عرصه ناوگان عمومی جاده ای استان قم به فعالیت مشغول بوده که از این تعداد 4747 نفردر بخش حمل و نقل کالا و 1698  نفر دیگر در بخش جابجایی مسافر به انجام وظیفه مشغول هستند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 89957

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/89957/اختصاص-6-هزار-حلقه-لاستیک-ناوگان-عمومی-جاده-ای-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir