چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : 89972
منبع : خبرگزاری برنا

تودیع و معارفه مسوول سازمان سراج در قم برگزار شد

قم نيوز : مراسم تودیع و معارفه مسؤول سازمان فضای مجازی سراج در قم با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قم برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین ولدان، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم.
حجت الاسلام و المسلمین ولدان، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم.
به گزارش قم نیوز به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مراسم تودیع و معارفه  مسئول سازمان فضای مجازی سراج استان قم با حضور حجت الاسلام محمدباقر وَلدان، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم و همچنین محمد خراسانی زاده، معاون سازماندهی و آموزش استان های این سازمان و جمعی از فعالان فضای مجازی، در سالن جلسات این سازمان در قم برگزار شد.

طی این مراسم، ابتدا خراسانی زاده به ایراد سخن پرداخت و ضمن تشکر و قدردانی از سیدعلی پورطباطبائی مسئول سابق سازمان سراج قم و همچنین آرزوی موفقیت برای احسان باقری، مسئول جدید این سازمان، گفت:امروز در نهادها و سازمان های خصوصی و مردمی مرتبط با فضای مجازی، در لایه های مختلف، اعم از کاربر و محتوا، کارهای خوبی صورت گرفته است و از دولت نیز خواستاریم به این کارها توجه ویژه داشته باشند.

در ادامه، حجت الاسلام ولدان، بیان داشت: انقلاب ما امروز در بین الطلوعین به سر می برد و ما منتظر طلوع آن خورشید تابان که منجی عالم بشریت است، هستیم.
وی گفت: تکلیف فردی و جمعی ما این است که در دوران انتظار، روشنگری و بیداری مردم را وظیفه ی اصلی خود، در عرصه ی فرهنگ، بدانیم.

پس از آن، سیدعلی پورطباطبایی، مسؤول سابق سازمان سراج قم طی سخنانی گفت: مجموعه سراج ، مجموعه مهمی در کشور است. از سال 92 که این مجموعه در استان قم راه اندازی شد، با افراد مختلفی ارتباط برقرار شد. در این مجموعه، کارها به صورت خودجوش و بسیجی پیش رفته است.

وی گفت: در زمینه ی فضای مجازی امیدواریم که این فضا، عرصه ای برای حضور همه نیروهای فعّال فرهنگی انقلابی باشد و سازمان سراج هم از آن‌ها حمایت‌های لازم را به عمل آورد.

سپس، احسان باقری، مسؤول جدید این سازمان درقم گفت: امیدواریم بتوانیم قدمی در راستای تمدن سازی در عرصه فضای مجازی برداریم.

وی با اشاره به اهمیت نقش کودکان و نوجوانان در سرنوشت جامعه در آینده ای نه چندان دور، اظهار داشت: برای نوجوانان دهه هشتادی برنامه‌هایی را در نظر داریم و در بین آن‌ها استعدادهای خوبی را تابحال توانسته ایم کشف کنیم.

در پایان این مراسم، از تلاش های سید علی پور طباطبایی تقدیر و حکم انتصاب احسان باقری به وی اعطا شد.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcewo8v.jh8ofi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما