چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب : 89975
منبع : خبرگزاری فارس

نماینده لیگ برتری هندبال قم در بلاتکلیفی

قم نيوز : نماینده لیگ برتری هندبال استان قم در آستانه فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور در بی‌خبری و بلاتلکیفی به سر می‌برد.
نماینده لیگ برتری هندبال قم در بلاتکلیفی
نماینده لیگ برتری هندبال قم در بلاتکلیفی
به گزارش قم نیوز بعد از حضور موفق و پرامید تیم هندبال مردان قم در مسابقات فصل 1398 لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور که در نهایت با صعود این تیم به رقابت‌های لیگ برتر همراه بود و موجب شادی و خرسندی اهالی ورزش و جامعه پرمخاطب این رشته شد اما این روزها نماینده لیگ برتری قم در بلاتلکیفی است.

این در حالی است که هیات هندبال قم آخرین ماه‌های دوره ریاست چهار ساله حسین محمدخانی را سپری می‌کند و امسال هندبال قم باید در انتظار تغییر و تحول نیز باشد اما آنچه که پیش از تغییرات راس هیات هندبال اهمیت دارد، مشخص شدن تکلیف نماینده قم در فصل 1399 لیگ برتر هندبال ایران است.

هندبالیست‌های قم سال گذشته با وجود مواجهه با مشکلات مالی و کمبود امکانات در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور عملکرد قابل قبولی داشتند اما اینکه آیا امسال در سالی که شیوع ویروس کرونا مشکلات زیادی را برای بخش‌های مختلف جامعه از جمله ورزش به وجود آورده، در لیگ برتر به میدان می‌روند یا خیر؟ موضوع مبهمی است که هیات هندبال قم و اداره کل ورزش و جوانان استان قم باید راجع به آن تصمیم‌گیری کنند.

در این شرایط فدراسیون هندبال از برنامه‌ریزی برای شروع فصل جدید پیکارهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور خبر داده و با اعلام رسمی این فدراسیون، استارت رقابت‌های فصل 1399 لیگ برتر از دهه دوم شهریور ماه زده خواهد شد و با این اوصاف نماینده قم زمان زیادی برای آمادگی حضور در لیگ برتر ندارد.

اگر چه شیوع کرونا در نقاط مختلف دنیا موجب تعطیلی رقابت‌هایی ورزشی شده اما فدراسیون هندبال با آرام‌تر شدن اوضاع برنامه خود برای برگزاری مسابقات لیگ جدید را اعلام کرد تا در صورت فراهم شدن شرایط، لیگ برتر این رشته از دهه دوم شهریورماه فعالیت خود را آغاز کند، هر چند فدراسیون برای شروع این لیگ ابتدا باید از ستاد مقابله با کرونا مجوزهای لازم را بگیرد.

انتهای پیام /111
https://qomnews.ir/vdchmwn6.23nwqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما