کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معرفی برترین‌های دوومیدانی انتخابی جایزه بزرگ ایران در قم

خبرگزاری فارس , 18 تير 1399 ساعت 11:15

مسابقات انتخابی دوومیدانی جایزه بزرگ ایران در دو بخش مردان و بانوان با پایان رقابت دوومیدانی‌کاران در مواد و رشته‌های مختلف به پایان رسید.


به گزارش قم نیوز هیات دوومیدانی استان قم به منظور حضور قدرتمند در مسابقات جایزه بزرگ کشور اقدام به برگزاری مسابقات انتخابی در چند ماده هر دو بخش آقایان و بانوان کرد، رقابت‌هایی که با عنوان جام دهه کرامت در بخش بانوان به میزبانی پیست استاندارد دوومیدانی مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) برگزار شد و برترین‌های خود را شناخت.

همچنین این پیکارها در بخش مردان به میزبانی پیست دوومیدانی مجموعه ورزشی شهید حیدریان به انجام رسید و با توجه به اینکه مسابقات جایزه بزرگ ایران روزهای 26 و 27 تیر در تهران به انجام می‌رسد، حضور ورزشکاران در تیم منتخب اعزامی قم به این تورنمنت کشوری منوط به کسب رکورد ورودی از انتخابی بود.

این مسابقات برای بانوان در سه رشته ۱۰۰ متر با مانع، 400 متر و پرتاب وزنه برگزار شد که به ترتیب صفایی، ابراهیم‌پور و رضایی مقام‌های اول تا سوم ماده ۱۰۰ متر با مانع را از آن خود کردند، همچنین امام‌زاده، عابدینی، ده‌پرور و میرحسینی به ترتیب روی سکوهای اول تا چهارم ماده 400 متر ایستادند و در پرتاب وزنه خانم‌ها حسینی، دهستانی و موسوی اول تا سوم شدند.

این رقابت‌ها در روز دوم نیز با تقابل دوومیدانی‌کاران به منظور کسب سهمیه در اوج حساسیت برگزار شد و در روز پایانی مسابقات انتخابی دوومیدانی بانوان در ماده ۱۰۰ متر ابراهیم‌پور، صفایی و جبری اول تا سوم شدند و در ماده پرش طول نیز صفایی، چراغی و ده‌پرور روی سکوهای برتر رفتند.

 در شرایطی که فروشگاه زنجیره‌ای موبایل پارسیان حامی این دوره از مسابقات بود و به نفراتی که موفق به کسب رکوردهای تعیین شده هر در دو بخش آقایان و بانوان شدند جوایز نقدی اهداء شد، در بخش مردان و در رشته ۱۱۰ متر مانع احسان داداشی به مقام نخست رسید، در حالی که در این ماده علی کشاورز انصراف داد و مقرر شد از علی سلامتیان به دلیل آسیب‌دیدگی در آینده نزدیک توسط هیات دوومیدانی قم رکوردگیری شود.

در ماده ۲۰۰ متر رضا ملک‌پور قهرمان سرشناس قم روی سکوی نخست ایستاد، محمدرضا فریدی، حسن نیک‌نظر و امیر مقدمی به ترتیب دوم تا چهارم شدند، در ماده پرش طول میلاد دریساوی و متین مومن‌آبادی به مقام‌های اول و دوم رسیدند و در پرش با نیزه که در تهران رکوردگیری شد، سیدعلی حسینی و علی محمدعلی زابلی رکورد خود را به ثبت رساندند.

در ماده 400 متر حسن نیک‌نظر، ابوالفضل نصیری و محمدرضا علی‌پور، در 400 متر با مانع امیر مقدمی، در 300 متر رضا ملک‌پور، در 1500 متر حسین مظفری و ابوالفضل خدمتکاری، در ۱۰۰ متر محمدعلی آذرنوش، متین مومن‌آبادی، امیرحسین حضرتی و مجتبی نوری، در پرش سه‌گام میلاد دریساوی و مبین رحیمی رتبه‌های برتر را کسب کردند.

این در حالی است که علی سلامتیان در ماده ۱۱۰ متر با مانع و علی قاسم‌بابایی در ماده ۱۰۰ متر به دلیل آسیب‌دیدگی غایب بودند که از علی سلامتیان بعد از دروه نقاهت رکوردگیری می‌شود، همچنین علی کشاورز در ماده ۱۱۰ متر مانع به دلیل انصراف و مهدی رضایی در ماده ۱۰۰ متر به دلیل غیبت در این مسابقات حضور نداشتند.

انتهای پیام /111


کد مطلب: 89976

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/89976/معرفی-برترین-های-دوومیدانی-انتخابی-جایزه-بزرگ-ایران-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir