کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مجوز ۱۸۴ واحد صنعتی در قم صادر شد

خبرگزاری تسنیم , 18 تير 1399 ساعت 11:50

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم گفت: در جهت توسعه شهرک‌های صنعتی نیز در سال ۹۸، مجوز ۱۸۴ واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی در قم صادرشده و تعدادی نیز در دست اقدام است.


به گزارش قم نیوز اسرافیل شعاعی  در خصوص رویکرد حمایتی در سال جهش تولید اظهار داشت: با توجه به پالایش واحدهای صنعتی راکد، تا پایان سال 10 درصد این واحدها احیا می‌شوند و برآنیم بیش از 35 واحد صنعتی راکد را به چرخه تولید بازگردانیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم افزود: در جهت توسعه شهرک‌های صنعتی نیز در سال 98، مجوز 184 واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی در قم صادرشده و تعدادی نیز در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه برای حمایت از تولید و احداث کارگاه‌های کوچک نیز تعاملات لازم را داشته‌ایم، تصریح کرد: واگذاری زمین 100 تا 200 متری امکان ندارد زیرا قطعه کردن زمین و کارهای عمرانی بر روی آن، بسیار هزینه‌بر است، درحالی‌که واگذاری زمین برای واحد صنعتی باید از استانداردهای لازم تبعیت کند.

شعاعی با تأکید بر اینکه چند سال قبل 80 قطعه 600 متری به متقاضیان واگذارشده و در کمتر از 200 قطعه سوله نصب‌شده و بسیاری از متقاضیان به تعهدات خود پایبند نبوده‌اند عنوان کرد: در این میان30 زمین 600 متری از سال 97 و به دلیل عدم توجه به تعهدات در مراحل قانونی و حقوقی بوده و شهرک‌های صنعتی با مشکلاتی از این قبیل دست‌به‌گریبان است.

وی با اشاره به اینکه از منابع داخلی، زیرساخت‌های لازم فراهم کرده‌ و فاز به فاز، شهرک درحال‌توسعه است، افزود: آماده‌سازی 70 قطعه زمین در شهرک‌های صنعتی جهت واگذاری به سرمایه‌گذار در قم در حال انجام است و سه متر خاک‌برداری عملیات عمرانی انجام‌شده و با احداث شبکه آب و جدول‌کشی تا یک ماه آینده آماده واگذاری است.

انتهای پیام/111


کد مطلب: 89978

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/89978/مجوز-۱۸۴-واحد-صنعتی-قم-صادر

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir