کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مردان ایثار بعد از 4 ماه در میدان رقابت

خبرگزاری فارس , 18 تير 1399 ساعت 17:30

مردان ایثار بعد از چهار ماه تعطیلی تمرینات و مسابقات به دلیل شیوع کرونا، با مجوز ستاد مقابله با کرونا در ورزش بار دیگر به میدان رقابت بازگشتند.


به گزارش قم نیوز مردان ایثار لقب موفق‌ترین تیم باشگاهی ورزش جانبازان و معلولین استان قم یعنی باشگاه ایثار است که از اواخر دهه 1380 به شکل حرفه‌ای در رشته بسکتبال با ویلچر فعالیت می‌کند و افتخارات و موفقیت‌های متعددی برای ورزش قم به ارمغان آورده است.

این تیم موفق در سال 1398 نماینده قم در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر مردان ایران بود و با بهره‌گیری از کادر مدیریتی و فنی مجرّب و همچنین جذب بازیکنان مطرح این رشته یکی از مدعیان کسب مقام قهرمانی رقابت‌ها بود اما بازی‌های لیگ برتر به دلیل شیوع کرونا نیمه تمام ماند و ایثار همچنان در انتظار سومین قهرمانی لیگ برتر است.

این تیم در مرحله گروهی بازی‌های نیمه تمام فصل 1398 لیگ برتر با تیم‌های شهروند آمل و هیات اراک هم‌گروه بود که با کسب سه پیروزی و یک شکست، هم امتیاز با تیم شهروند آمل در صدر ایستاد و راهی پلی‌آف شد و حتی بازی‌ نخست پلی‌آف را برابر نماینده مشهد برگزار کرد و پیروز شد اما شیوع کرونا بازی‌ها را تعطیل کرد.


مردان ایثار بعد از شیوع ویروس کرونا به اجبار از میدان تمرین و رقابت دور شدند و بیش از چهار ماه خانه‌نشین بودند تا اینکه مجوز بازگشایی سالن‌ها و اماکن ورزشی توسط ستاد مقابله با کرونا در ورزش صادر شد و بار دیگر فرصت حضور در سالن، تمرین و رقابت را پیدا کردند.

جانبازان و معلولین باشگاه ایثار در ترکیب تیم‌های شهید محمّدیان قمی و شهید کرمعلی یک مسابقه تدارکاتی در خانه بسکتبال قم برگزار کردند و این بازی جذاب و تماشایی در نهایت با برتری 40 بر 30 به نفع تیم شهید کرمعلی به پایان رسید، در حالی که برای تیم شهید محمدیان قمی نفراتی همچون کارچانی، خوشرفتار، بنازادگان، زارعی، بهرامی، رستمی، وفایی و ثباتی به میدان رفتند.


این باشگاه که به برکت حضور چند تن از یادگاران ارزنده دوران دفاع مقدس نظیر علی خوشرفتار، یحیی ابطحی و سیدسعیدرضا چاووشی توانسته جمع زیادی از معلولین توانمند قم را به محیط سالم و پاک ورزش جذب کند، بعد از چند روز تمرین و ایجاد شور و نشاط در بین جانبازان و معلولین، اقدام به برگزاری یک رقابت دوستانه کرد.

در ترکیب تیم برنده نیز بازیکنانی همچون محمدنژاد، ابطحی، عیوضی، ابوطالبی، منصوری، عباسی و بدر خانی حضور داشتند و این مسابقه نشان داد که بازیکنان تیم ایثار قم که با حمایت باشگاه بزرگ شیمیدر در لیگ برتر سال 98 حضور یافتند، آماده پیگیری بازی‌ها و در کمین قهرمانی لیگ برتر هستند.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 89983

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/89983/مردان-ایثار-بعد-4-ماه-میدان-رقابت

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir