کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیاده راه انقلاب تا پایان شهریورماه به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس , 18 تير 1399 ساعت 20:35

مدیر منطقه هفت قم از اتمام طرح پیاده راه انقلاب تا پایان شهریورماه با هدف زیباسازی و بهینه‌سازی سیما و منظر شهری خبر داد.


به گزارش قم نیوز مجید متین فر با اشاره به اهمیت پیاده‌روسازی در سطح منطقه هفت و هسته مرکزی شهر، اظهار داشت: در سال جاری بحث‌های مختلف پیاده‌راه سازی‌هایی در برنامه داریم که در محدوده منطقه ۷ ایجاب می‌کند عملیاتی شود.

مدیر منطقه هفت قم با بیان اینکه سطح بیشتر منطقه بافت فرسوده و پرتراکم است، ابراز کرد: در این منطقه با توجه به تراکم بافت و محدود بودن راه‌های توسعه‌ای، یکی از هدف‌گذاری‌ها، زیباسازی و بهینه‌سازی سیما و منظر شهری را در دستور کار خود داریم.

متین‌فر با بیان اینکه بهبود وضع موجود یکی از اولویت‌های مهم شهرداری است، تصریح کرد: پیاده‌راه سازی جزء پروژه‌های مهم است که در دو سال اخیر پیاده‌روسازی خیابان ارم در حدفاصل شهید دل آذر تا قبرستان شیخان و ورودی خیابان انقلاب انجام پذیرفت که با اتمام پروژه رضایتمندی از طرف کسبه و مردم داشتیم.

وی تصریح کرد: امسال پروژه دیگر در ادامه مسیر تعریف‌شده که حدفاصل خیابان عمار یاسر تا خیابان ارم با توجه به آشفتگی و معضلات در این محدوده را شامل می‌شود و اقدامات خوبی به همت مسئولان انجام‌شده تا بتوانیم تا ماه محرم و پایان شهریورماه این پروژه را به اتمام برسانیم.

مدیر منطقه هفت قم عنوان کرد: در کنار پروژه‌ها، پیاده‌روسازی خیابان ۱۹ دی را در دست اقدام داریم که سال قبل بخشی از آن انجام شد و ادامه آن در سال جاری پیش‌بینی‌شده است.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 89986

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/89986/پیاده-راه-انقلاب-پایان-شهریورماه-بهره-برداری-می-رسد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir