کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال به میدان می‌رود

خبرگزاری فارس , 19 تير 1399 ساعت 11:15

تیم بسکتبال شیمیدر قم برای حضور در فصل 1399 مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور آمادگی خود را به فدراسیون بسکتبال اعلام کرد.


به گزارش قم نیوز با توجه به محدوده زمانی در نظر گرفته شده توسط فدراسیون بسکتبال برای تیم‌های مایل به حضور در فصل 1399 مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور، 16 تیم برای حضور در لیگ برتر بسکتبال اعلام آمادگی کردند تا تعداد تیم‌های لیگ برتری این رشته المپیکی نسبت به فصل قبل افزایش یابد.

این در حالی است که مسابقات فصل 99 – 1398 لیگ برتر بسکتبال مردان ایران با حضور 14 تیم آغاز شد و با انصراف تیم توفارقان آذرشهر در میانه راه بازی‌ها، لیگ با 13 تیم تا قبل از پلی‌آف ادامه یافت اما شیوع ویروس کرونا مانع برگزاری بازی‌‌های پلی‌آف و نهایی برای تعیین تیم قهرمان شد.

بعد از اینکه بازی‌های المپیک توکیو یک سال به تعویق افتاد، فدراسیون بسکتبال نیز مسابقات فصل قبل لیگ برتر را نیمه تمام اعلام کرد تا با آرامش خاطر بیشتری برای تیم ملی و همچنین مسابقات داخلی برنامه‌ریزی کند، در حالی که این فدراسیون قصد دارد به شرط عادی شدن شرایط کرونا، لیگ برتر را از شهریور ماه استارت بزند.

بعد از یازدهم تیر ماه که آخرین مهلت اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور در فصل 1400 – 1399 لیگ برتر بسکتبال مردان ایران بود، طبق اعلام فدراسیون 16 خواهان حضور در لیگ هستند که 11 تیم لیگ برتری فصل گذشته و پنج تیم از دسته اول را شامل می‌شود و این تیم‌ها با ارسال نامه به فدراسیون قصد شرکت در لیگ برتر را دارند.

در حالی که نامی از تیم‌های شهرداری گرگان و پتروشیمی بندرامام بین این 16 تیم به چشم نمی‌خورد، گرگانی‌ها بر ادعای خود مبنی بر قهرمانی در فصل گذشته پافشاری می‌کنند و از فدراسیون بسکتبال تضمین می‌خواهند، ضمن اینکه ظاهرا مسوولان باشگاه پتروشیمی قصدی برای ادامه تیم‌داری در لیگ برتر ندارند.

در شرایطی که فدراسیون بسکتبال در تلاش است که لیگ جدید را در صورت مساعد شدن وضعیت کرونا از شهریورماه آغاز کند، تیم بسکتبال شیمیدر قم نیز که سال گذشته با هدایت محمدرضا اسلامی، مدیریت هادی عامری و برخورداری از بازیکنان مطرح و ملی‌پوش نظیر محمد جمشیدی، مهدی کامرانی، آرن داوودی و مایکل رستم‌پور به مقام سوم مرحله مقدماتی رسید و یکی از مدعیان قهرمانی بود، امسال یکی از تیم‌های حاضر در فصل جدید لیگ برتر است.

انتهای پیام /111


کد مطلب: 90004

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/90004/شیمیدر-قم-لیگ-برتر-بسکتبال-میدان-می-رود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir