کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لزوم اتخاذ راهکار مسالمت‌آمیز در پرونده بوستان فدک قم

خبرگزاری مهر , 19 تير 1399 ساعت 20:14

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: از مسئولان دستگاه قضایی می‌خواهیم درباره بوستان فدک دنبال راهکار مسالمت‌آمیز باشند.


به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی ظهر چهارشنبه با اشاره به مسئله تخریب بوستان فدک و فضای سبز آن بوستان در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: به طور طبیعی ما به قوانین و احکام قضائی احترام می‌گذاریم اما به لحاظ اجتماعی اجرای هر حکم قضائی آثار و نتایج اجتماعی به دنبال خواهد داشت ما در مسئله تخریب بوستان فدک و فضای سبز آن از دستگاه قضا انتظار داریم به دنبال یک راهکار مسالمت‌آمیز باشد و وقفه‌ای در اجرای این حکم داشته باشد.

به گفته وی، در بحث تخریب فضای سبز آن هم فضای سبزی که مردم سالیان متمادی از آن استفاده کردند باید به دنبال یک راهکار مسالمت‌آمیز باشد و تخریب درختان و قلع‌وقمع آن باید آخرین راهکار دستگاه قضا باشد.

بوستان فدک خارج از محدوده شهری

رئیس شورای اسلامی شهر قم در بخش دیگری از گفت و گوی خود با خبرنگاران عنوان کرد: نکته اساسی درباره این پرونده این است که محدوده میدان شهدای ۷۲ تن و بوستان فدک قبل از اینکه به محدوده شهری وارد شوند، فضای سبز آن ایجاد شده است.

جلالی با اشاره به اینکه تملک این زمین هم از سوی شهرداری صورت نگرفته و سوابق و اسنادی داریم که شهرداری بعدها آن‌را تملک کرده است، خاطرنشان کرد: از مسئولان دستگاه قضائی خواهش داریم وقفه‌ای در اجرای حکم مرتبط با بوستان مذکور داشته باشند.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 90018

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/90018/لزوم-اتخاذ-راهکار-مسالمت-آمیز-پرونده-بوستان-فدک-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir