کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۸۱۰ خدمت الکترونیکی توسط دستگاه‌های استان قم ارائه می‌شود

خبرگزاری تسنیم , 21 تير 1399 ساعت 11:01

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم گفت: ۸۱۰ خدمت الکترونیکی توسط دستگاه‌های استان ارائه می‌شود که تعداد خدمات ارائه‌شده پس از شیوع کرونا ۱۵۷ خدمت است.


به گزارش قم نیوز سید رضا موسوی اظهار داشت: با توجه به درآمدی که دفاتر پیشخوان دارند تأمین اقلام بهداشتی برای آن‌ها سخت است.

وی بابیان اینکه برخی مردم برای تهیه ماسک مشکل مالی دارند، افزود: از 66 دفتر پیشخوان استان در 2 دوره بازدید کردیم که در این بازدیدها نسبت به لزوم استفاده از ماسک تأکید شد و ارباب‌رجوع گفتند هزینه پرداخت پول برای تهیه ماسک را ندارند.

66 دفتر پیشخوان قم 84 خدمت ارائه می‌دهند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم بیان کرد: 66 دفتر فعال پیشخوان در استان قم 18 خدمت از دستگاه دولتی را ارائه می‌دهند که شامل 84 خدمت است.

موسوی عنوان کرد: شرکت آب و فاضلاب 19 خدمت، اداره کل ثبت‌احوال 13 خدمت، توانیر 11 خدمت، شرکت گاز 11 خدمت، سازمان امور مالیاتی 5 خدمت، شرکت پست 4 خدمت، شهرداری 3 خدمت، سازمان بازنشستگی 3 خدمت، بیمه سلامت ایرانیان 3 خدمت، سازمان بورس 2 خدمت، بانک‌ها 2 خدمت، آموزش پرورش 1 خدمت و اداره کل بهداشت و درمان نیز یک خدمت خود را به دفاتر پیشخوان ارائه داده‌اند.

وی با اشاره به توزیع خدمات به دفاتر پیشخوان گفت: شرکت پست به 61 دفتر، شرکت مخابرات 61 دفتر، بانک‌ها59 دفتر،همراه اول 50 دفتر، آموزش‌وپرورش 49 دفتر، شهرداری 45 دفتر، توانیر 41 دفتر، ایرانسل 37 دفتر ، اداره  کل بهداشت 29 دفتر، شرکت گاز 27 دفتر، ثبت‌احوال 18 دفتر و شرکت آب و فاضلاب به 18 دفتر مجوز داده و خدمات ارائه می‌دهند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم ادامه داد:توزیع خدمات در بین دفاتر پیشخوان انتخابی و سلیقه‌ای است و تقاضا داریم کلیه دستگاه‌های ارائه‌دهنده خدمت، توزیع را به‌صورت برابر به همه دفاتر ارائه بدهند.

810 خدمت الکترونیکی توسط دستگاه‌های استان  ارائه می‌شود

موسوی بیان کرد: 810 خدمت الکترونیکی توسط دستگاه‌های استان  ارائه می‌شود که تعداد خدمات ارائه‌شده پس از شیوع کرونا 157 خدمت است، تعداد خدمات الکترونیکی که دارای تراکنش بودند 444 خدمت است و تعداد خدمات الکترونیکی که دارای تراکنش بودند و پس از کرونا احیا شدند 118 خدمت بوده است.

وی با اشاره به خدمات الکترونیکی دستگاه‌های استان بیان کرد: اداره کل راه و شهرسازی با 60 خدمت، دانشگاه صنعتی قم 58 خدمت، اداره کل اقتصاد و دارایی 33 خدمت، شرکت برق 51 خدمت و اداره کل پست با 44 خدمت 5 دستگاهی هستند که بیشترین خدمات الکترونیکی را ارائه داده‌اند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم خاطرنشان کرد:شرکت برق ، کانون پرورش فکری کودکان، شهرداری، حوزه هنری دفتر تبلیغات اسلامی و اداره کل آموزش‌وپرورش استان نیز دستگاه هایی هستند که پس از شیوع کرونا در زمینهٔ خدمات الکترونیک فعالیت قابل قبولی ارائه دادند.

انتهای پیام/111


کد مطلب: 90036

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/90036/۸۱۰-خدمت-الکترونیکی-توسط-دستگاه-های-استان-قم-ارائه-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir