يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۴
کد مطلب : 90064
منبع : خبرگزاری فارس

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم دانشجو می‌پذیرد

قم نيوز : دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم از میان داوطلبان تحصیل در رشته علوم قرآن و حدیث، دانشجو می پذیرد.
دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم دانشجو می‌پذیرد
دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم دانشجو می‌پذیرد
به گزارش قم نیوز با توجه به اعلام دفتر گسترش آموزش عالی و تایید ظرفیت دانشجو در سال 1400‏-1399، دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم نیز همچون سایر دانشگاه ها و مراکز آموزشی کشور از میان داوطلبان تحصیل در این مجموعه قرآنی دانشجو می پذیرد.
بنابراین گزارش این دانشگاه برای سال تحصیلی جدید تنها به صورت روزانه و از دو طریق آزمون سراسری و سوابق تحصیلی در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد اقدام به پذیرش دانشجو خواهد کرد.
در مقطع کارشناسی، دانشکده های علوم قرآنی تهران، قم، مشهد، شیراز و اصفهان تنها از طریق آزمون سراسری و دانشکده های علوم قرآنی آمل، بندرعباس، بجنورد، خمین، خوی، زابل، زاهدان، سبزوار، شاهرود، کرمانشاه، مراغه، ملایر و میبد نیز صرفاً به صورت سوابق تحصیلی در رشته علوم قرآن و حدیث دانشجو می پذیرند.
همچنین پذیرش ها در مقطع کارشناسی ارشد از طریق آزمون کارشناسی ارشد سازمان سنجش سال99 است.
ظرفیت کل پذیرش دانشجو در سال تحصیلی جدید، 720 نفر در مقطع کارشناسی برای کلیه دانشکده ها با احتساب هر دانشکده 40 نفر زن و مرد و 640 نفر در مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده های علوم قرآنی آمل، تهران، خوی، اصفهان، زابل، زاهدان، شیراز، قم، کرمانشاه، ملایر، مشهد، مراغه و میبد است.

رشته ها و گرایش های این دانشگاه در سال تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی ارشد شامل رشته علوم قرآن و حدیث صرفا در دانشکده میبد و رشته علوم قرآنی با سه گرایش ادبی، اعجاز و مستشرقان در همه 13 دانشکده است.

با توجه به صدور دفترچه های پذیرش با سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی 99 در بهمن ماه 98 و عدم درج کدرشته های پذیرش این دانشگاه در آن دفترچه، ظرفیت پذیرش و کد رشته های دانشکده های علوم قرآنی در اصلاحیه های بعدی آن دفترچه درج خواهد شد و از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می گردد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdci5ua3.t1auq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما

♡♡
ببخشید قبولی بدون آزمون در دانشگاه با مدرک حفظ کل قران امکان پذیر هست