کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بلوار شهید روحانی به کمربندی امام علی(ع) متصل می‌شود

خبرگزاری فارس , 22 تير 1399 ساعت 16:57

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم با اشاره به اجرای پروژه الحاق بلوار شهید روحانی به کمربندی امام علی(ع)، گفت: احداث این پروژه طراحی و تصویب آن تمام‌شده و در تملک، مراحل نهایی را می‌گذراند.


به گزارش قم نیوز مسعود بخشی با اشاره به اجرای پروژه الحاق بلوار شهید روحانی به کمربندی امام علی(ع)، اظهار داشت: احداث این پروژه طراحی و تصویب آن تمام‌شده و در تملک، مراحل نهایی را می‌گذراند.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم با بیان برنامه‌ریزی‌ها برای اجرای این پروژه، ابراز کرد: اجرای پروژه با توجه به اینکه تقاطع غیر همسطح نداشته کار پیچیده‌ای نیست و مراحل اجرایی آن کمتر از دو ماه دیگر انجام می‌شود، مشروط به اینکه دو پلاک باقی‌مانده در مسیر توسط شهرداری تملک شود.

بخشی خاطرنشان کرد: پل قلعه کامکار یکی دیگر از پروژه‌های مهم با ۵۳ درصد پیشرفت فیزیکی است و در تلاشیم امسال به سرانجام برسانیم و پروژه به‌صورت کامل در اختیار مردم قرار گیرد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر این پروژه بر روی محور کمربندی امام علی(ع) که شاهراه مواصلاتی چند استان بوده و تردد بالایی دارد و اخذ مجوزهای ترافیکی بسیار زمان‌بر و پیچیده است که امیدواریم با همراهی پلیس‌راه، راهداری و راه و شهرسازی بتوانیم اجرای پروژه را پیش ببریم و تا پایان سال تکمیل شود.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه کنترل کیفی پروژه اهمیت زیادی دارد زیرا اجرای هر پروژه با هزینه‌های قابل‌توجهی همراه است و با محدودیت منابع مواجه هستیم، تصریح کرد: به‌هرحال باید به سمتی برویم که عمر پروژه را زیاد کنیم.

بخشی تصریح کرد: روش‌های کنترل کیفیت در حال ارتقاست و در مجموعه شهرداری آزمایشگاه مجهزی را ایجاد کرده‌ایم که از متدهای روز برای کنترل کیفی همه پروژه‌ها ویژه میلگرد، بتن، قطعات بتنی، آجر و تراکم خاک استفاده می‌کنیم، ضمن اینکه آزمایشگاه مکانیک خاک مجهزی داریم که به‌صورت مستقر در پروژه‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 90065

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/90065/بلوار-شهید-روحانی-کمربندی-امام-علی-ع-متصل-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir