کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت برق قم؛

انعقاد تفاهم نامه همکاری ۵۶۱۰ مشترک با شرکت برق قم

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 23 تير 1399 ساعت 10:20

سلیمانیان گفت: تاکنون پنج هزار و ۶۱۰ مشترک برای مدیریت و کاهش مصرف برق در ساعات اوج مصرف با این شرکت تفاهم‌نامه همکاری منعقد نموده‌اند.


به گزارش قم نیوز داود سلیمانیان مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق قم گفت: هر ساله برای مدیریت مصرف برق تفاهم نامه‌هایی با بخش‌های کشاورزی، صنعت و ادارات منعقد می‌شود.

 مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق قم اضافه کرد: در سال‌جاری، یک هزار و ۷۲۵ مشترک صنعتی، ۹۵۳ مشترک تجاری، یک هزار و ۷۸۰ مشترک کشاورزی و یک هزار و ۱۰۴ مشترک اداری با شرکت برق تفاهم نامه امضا کرده اند.

او ادامه داد: ۴۸ مشترک که دارای دیزل ژنراتور بودند نیز در سامانه شرکت برق با هدف همکاری در صرفه جویی مصرف برق ثبت نام کرده اند.

سلیمانیان با بیان اینکه اجرای این تفاهم نامه تا ۱۵ شهریورماه ادامه دارد، بیان کرد: این مشترکان باید در ساعت اوج مصرف برق، مدیریت مصرف برق اعمال نمایند تا به عدم خاموشی های احتمالی استان کمک نمایند.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت برق قم افزود: بر اساس این تفاهم نامه، اگر صاحبان صنایع مصرف برق واحدهای خود را روزانه بین ساعت‌های ۱۳ تا ۱۷ کاهش دهند و یا از دیزل ژنراتورهای برق استفاده نمایند، پاداشی در قبوض برق دریافت خواهند نمود.

او اضافه کرد: اگر کشاورزان نیز برق چاه‌های آب را بین ساعت ۱۳ تا ۱۷ خاموش نمایند، میزان برق مصرفی کشاورزان در همان روز رایگان است.

به گفته مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت برق قم، متقاضیان می‌توانند برای اطلاع از جزییات عقد تفاهم‌نامه همکاری با شرکت توزیع نیروی برق به پایگاه اطلاع‌رسانی این شرکت مراجعه کنند.

در حال‌حاضر بیش از ۵۷۰ هزار مشترک برق در استان قم وجود دارد؛ ۱۳ درصد برق قم در بخش کشاورزی، ۲۸.۴ درصد در بخش صنعت، ۳۶.۵۵ درصد در بخش خانگی، ۱۰.۴ درصد در بخش عمومی، ۹.۷۸ درصد سایر مصارف و ۱.۸۳ در بخش روشنایی معابر مصرف می‌شود.

انتهای پیام/111


کد مطلب: 90087

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/90087/انعقاد-تفاهم-نامه-همکاری-۵۶۱۰-مشترک-شرکت-برق-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir