کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله سبحانی: هرگونه پیشرفتی در سایه امنیت حاصل می‌شود

خبرگزاری تسنیم , 23 تير 1399 ساعت 23:27

مرجع تقلید شیعیان بابیان اینکه هرگونه پیشرفتی در سایه امنیت حاصل می‌شود، گفت: برای ایجاد و حفظ امنیت، توصیه‌های فراوانی صورت گرفته و بر این اساس پیشرفت‌های کشور مرهون تولیدکنندگان و حافظان امنیت است.


به گزارش قم نیوز آیت‌الله سبحانی مرجع تقلید شیعیان عصر امروز در دیدار سردار میر‌فیضی فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: فریضه الهی امربه‌معروف و نهی از منکر باید به‌صورت همگانی مطرح شود و در جامعه مورد تأکید باشد.

وی با اشاره به اهمیت ترویج امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه بیان کرد: تذکر لسانی از سوی کسانی که دلسوزانه امرونهی کنند، حتماً بر فرد خاطی اثرگذار خواهد بود.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اهمیت امنیت در کشور عنوان کرد: تأمین امنیت کشور امر بسیار مهمی است، هیچ مجرمی نباید احساس امنیت داشته باشد و به اعمال مجرمانه خود ادامه دهد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه تصریح کرد: اگر امنیت نباشد کار نظام دچار سکته می‌شود، باید از ظرفیت‌های مردمی برای پایداری و توسعه فراگیر امنیت در جامعه استفاده کرد.

آیت‌الله سبحانی بیان کرد: طرح‌های امنیت محله محور در پیشگیری از وقوع جرایم مؤثر است و سبب می‌شود خلاء‌های حضور پلیس در برخی محلات جبران شود.

وی بابیان اینکه هرگونه پیشرفتی در سایه امنیت حاصل می‌شود، خاطرنشان کرد: برای ایجاد و حفظ امنیت، توصیه‌های فراوانی صورت گرفته و بر این اساس پیشرفت‌های کشور مرهون تولیدکنندگان و حافظان امنیت است.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 90104

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/90104/آیت-الله-سبحانی-هرگونه-پیشرفتی-سایه-امنیت-حاصل-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir