کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بدن‌سازی و پرورش‌اندام قم به دنبال پیشرفت

خبرگزاری فارس , 24 تير 1399 ساعت 16:23

رئیس هیأت بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم گفت: در این دو رشته و دیگر رشته‌های زیر مجموعه هیأت به دنبال رشد و پیشرفت بیشتر نسبت به گذشته هستیم.


به گزارش قم نیوز سعید آمده امروز اظهار کرد: در هفته‌های آتی جلسه‌ای ویژه با حضور تمامی زحمت‌کشان ورزش‌های بد‌ن‌سازی و پرورش اندام استان اعم از پیشکسوتان، داوران، مدیران باشگاه‌ها، مربیان و قهرمانان عزیز رشته‌های مختلف به منظور بررسی راه‌کارهای رشد و پیشرفت بیشتر این هیأت برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در جلسه با این دوستان و همکاران هیأت بدن‌سازی و پرورش‌اندام به بررسی تقویم اجرایی سال ۹۹ هیات، ارائه گزارش عملکرد هیات در سال ۹۸ و بررسی راهکارها، پیشنهادها و انتقادات عزیزان به منظور برنامه‌ریزی و توسعه ورزش بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم می‌پردازیم.

رئیس هیأت بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم در ادامه به مجمع سالیانه این هیأت اشاره و ابراز کرد: دو سال است که افتخار حضور در این هیأت را دارم و قرار بود یازدهم تیر ماه همانند سال 1397 که در این زمان مجمع انتخابات و در 1398 مجمع عمومی سالیانه هیأت برگزار شد، امسال نیز مجمع عمومی هیات را در چنین روزی برگزار کنیم و گزارش عملکرد یکساله هیات به تمام اعضاء مجمع ارائه شود که متاسفانه با وجود پیگیری‌های انجام شده به دلیل شرایط پیش آماده بر اثر شیوع ویروس کرونا و همچنین تغییرات جدید مدیریتی در ساختار فدراسیون، امکان برگزاری این مجمع فراهم نشد.

وی در ادامه بر توجه جدّی به موضوع بهداشت باشگاه‌ها در این ایام تاکید و ابراز کرد: این هیات و اداره کل ورزش و جوانان در نظر دارند برای حمایت و تبلیغ باشگاه‌هایی که تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت می‌کنند، کلیپ تبلیغاتی این باشگاه‌ها را در فضای مجازی ورزش قم انتشار دهند.

آمده اضافه کرد: به همین منظور از مدیران باشگاه‌ها درخواست می‌کنیم کلیپ یک دقیقه‌ای و با کیفیت از رعایت مراحل مختلف پروتکل‌های بهداشتی در باشگاه خود تهیه کرده و در ابتدا و انتهای کلیپ، تصویر تبلیغاتی باشگاه خود را قرار دهند و کلیپ را برای به خط ارتباطی هیات ارسال کنند.

وی به یک اطلاعیه آموزشی ویژه آقایان و بانوان این هیأت اشاره و عنوان کرد: با توجه به اعلام نمرات دروس عمومی مربیگری درجه سه از سوی واحد آموزش اداره کل ورزش و جوانان، لیست دروس مردودی هر داوطلب از طریق پیامک به وی ارسال شده تا خود را برای آزمون مجدد آماده کند، بنابراین داوطلبانی که پیامک دریافت نکرده‌اند در اسرع وقت با مسؤولان امور آموزشی هیات تماس گرفته یا در صورت هرگونه ابهام نسبت به نمره خود یا اعتراض به آن به آقای فلاح در اداره کل ورزش و جوانان مراجعه کنند.

رئیس هیأت بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم از برگزاری آزمون مجدد دروس عمومی خبر داد و بیان کرد: بانوان در روز چهارشنبه ۲۵ تیر از ساعت 14:45 دقیقه و آقایان روز پنجشنبه 26 تیر راس ساعت 13:45 دقیقه با حضور در نمازخانه اداره کل ورزش و جوانان واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان در این آزمون شرکت کنند.

وی از پرداخت تسهیلات به باشگاه‌داران خبر داد و افزود: تمام مسؤولان باشگاه‌های ورزشی که در سامانه وزارت ورزش ثبت‌نام کرده‌اند برای دریافت تسهیلات باید در سامانه کارا متعلق به وزارت کار و تعاون ثبت‌نام کنند، ضمنا کسانی که اطلاعات خود را در سامانه وزارت ورزش بارگذاری نکرده باشند مجوز ثبت نام در سامانه کارا را نخواهد داشت.

آمده از لغو مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی نیز خبر داد و افزود: شورای فنی فدراسیون در مصوبه‌ اخیر خود سلامتی ورزشکاران را اولویت دانسته و اعلام کرده تیم ملی ایران به مسابقات جهانی اسپانیا اعزام نخواهد شد، به همین دلیل رقابت‌های انتخابی تیم ملی لغو شد.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 90126

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/90126/بدن-سازی-پرورش-اندام-قم-دنبال-پیشرفت

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir