کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پسران کاراته‌کای قم در جمع برترین‌های لیگ کاراته‌وان ایران

خبرگزاری فارس , 24 تير 1399 ساعت 16:28

دبیر هیأت کاراته استان قم گفت: پسران کاراته‌کای قم با اعلام پایان رقابت‌های کاراته‌وان پسران ایران در رده‌های سنی مختلف بین برترین‌ها قرار گرفتند.


به گزارش قم نیوز سعید برخوردار امروز اظهار کرد: در دو سالی که مسابقات کاراته‌وان پسران کشور برگزار شد، یکی از استان‌های موفق این پیکارها بودیم و خوشبختانه با تلاش مربیان عزیز باشگاه‌ها چهره‌های مستعد کاراته قم در این لیگ معتبر و سطح بالا حضور موفقی داشتند.

وی با اشاره به اعلام نفرات برتر رقابت‌های کاراته‌وان پسران کشور، افزود: در جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ با حضور اشرف امینی نایب‌رئیس بانوان فدراسیون، ابوالقاسم پایدار رئیس سازمان لیگ و اعضای هیات رئیسه این سازمان به شکل وبینار، به دلیل تداوم شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری آخرین مرحله مسابقات کاراته‌وان پسران، ‌پایان این رقابت‌ها اعلام و نفرات برتر آن معرفی شدند و جمع زیادی از نخبه‌های کاراته قم در جمع برترین‌ها قرار گرفتند.

دبیر هیأت کاراته استان قم افزود: مبنای معرفی جایگاه کاراته‌کاها در رده‌بندی نهایی این رقابت‌ها، رتبه آنها تا پایان مرحله سوم است، ضمن اینکه چهار نفر برتر رنکینگ این دوره از مسابقات در صورت عادی شدن شرایط موجود، به اردوی تیم‌های ملی کاراته رده‌های سنی پایه راه می‌یابند.

وی در ادامه به رنکینگ کاراته‌کاهای استان قم در این دوره از مسابقات اشاره و عنوان کرد: در رده سنی نونهالان امیرمحمد رشید به مربیگری استاد دباغیان و محمدجواد برخوردار به مربیگری استاد برخوردار رنکینگ یک را کسب کردند و سیدمحمدصدرا فروغی به مربیگری استاد خلیلی رنکینگ دو را به خود اختصاص داد، ضمن اینکه در رنکینگ سه نماینده قم سیدمیلاد مرتضایی به مربیگری استاد دباغیان بود و در همین رده سنی محمدجواد هدیه‌لو به مربیگری برادران سلطانی رنکینگ هفت را کسب کرد.

برخوردار با اشاره به نماینده برتر قم در رده سنی نوجوانان، افزود: رنکینگ دو به متین محمدی‌یکتا به مربیگری استاد محمد سلطانی رسید، ضمن اینکه در رده سنی جوانان رنکینگ پنج را فرید معصومی شاگرد استاد دباغیان کسب کرد، در رده سنی امید مرتضی نعمتی شاگرد استاد خلیلی رنکینگ یک را به دست آورد، رنکینگ دو به علی‌اکبر بختیاری شاگرد استاد دباغیان رسید.

وی افزود: در رده سنی امید رنکینگ سه نصیب علیرضا برخوردار شاگرد استاد برخوردار، سینا عبدالحسینی به مربیگری برادران پایدار و سیدمجید وکیلی به مربیگری برادران سلطانی شد، رنکینگ چهار را رضا خشدونی‌فراهانی شاگرد استاد دباغیان کسب کرد، رنکینگ پنج نصیب مهدی آقاجانی شاگرد استاد خلیلی شد و رنکینگ 6 را محمدامین بابایی شاگرد استاد برخوردار به دست آورد.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 90129

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/90129/پسران-کاراته-کای-قم-جمع-برترین-های-لیگ-کاراته-وان-ایران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir