چهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 90151
منبع : خبرگزاری فارس

مدال‌آوران دوومیدانی‌ قم تجلیل شدند

قم نيوز : دوومیدانی‌کاران مدال‌آور استان قم از مسابقات کشوری سال 1398 در مراسمی با حضور مسوولان اداره کل ورزش و جوانان و هیأت دوومیدانی قم تجلیل شدند.
مدال‌آوران دوومیدانی‌ قم تجلیل شدند
مدال‌آوران دوومیدانی‌ قم تجلیل شدند
به گزارش قم نیوز هیأت دوومیدانی استان قم با هدف قدردانی از زحمات و تلاش‌های ورزشکاران مدال‌آور خود در تمامی مواد و رشته‌های مسابقات کشوری سال 1398 اقدام به برگزاری مراسم تجلیل از مردان و بانوان مدال‌آوران این رشته ورزشی پرافتخار کرد.

 

به دنبال ورودی مسابقات المپیک و عناوین برتر کشور هستیم

این مراسم با حضور رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم، علی رضایی رئیس هیأت دوومیدانی و سایر عوامل این هیأت ورزشی موفق در جمع ورزشکاران، قهرمانان و پیشکسوتان دوومیدانی در پیست دوومیدانی مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم برگزار و از چهره‌های مدال‌آور قدردانی شد.

در این مراسم علی رضایی رئیس هیأت دوومیدانی استان قم با اشاره به افتخارآفرینی ورزشکاران این هیأت در مسابقات مختلف سال 1398، عنوان کرد: از اهداف مهم این هیأت در سال جاری کسب ورودی مسابقات المپیک و دست‌یابی به عناوین برتر در رشته‌های مختلف تمام رده‌های سنی رقابت‌های کشوری است.

از هیأت‌های دارای شانس المپیک حمایت خواهیم کرد

رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم نیز با ابراز رضایت از عملکرد این هیأت ورزشی و قدردانی از قهرمانان آن، بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان همچون گذشته از هیأت دوومیدانی حمایت خواهد کرد، همچنین طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده از هیات‌هایی که شانس کسب ورودی المپیک دارند نظیر هیأت دوومیدانی استان قم حمایت خواهیم کرد.

در این مراسم از سیدعلی حسینی، رضا ملک‌پور، علی سلامتیان، میلاد دریساوی، علی قاسم‌بابایی، مهدی رضایی، علی کشاورز، امیر مقدّمی، حسن نیک‌نظر، محمدرضا فریدی، مرتضی محمودیه، ابوالفضل زینلی، علی ئیلاد و خانم‌ها زهرا رضایی، لیلا خدری و زهرا صفایی به عنوان مدال‌آوران دوومیدانی قم در میادین کشوری سال 98 تجلیل به عمل آمد، ضمن اینکه از رضا ملک‌پور و زهرا صفایی به عنوان برنده چالش ورزش در خانه در دوران تعطیلی اماکن به دلیل شیوع کرونا قدردانی شد.

انتهای پیام /111
https://qomnews.ir/vdcfyyd1.w6dxtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما