کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار قم: فعالیت تشکل های مردم نهاد برای حل مشکلات فرهنگی ضروری است

خبرگزاری مهر , 26 تير 1399 ساعت 19:00

استاندار قم در جلسه با مدیران اداره کل بهزیستی گفت : در حوزه پیشگیری و درمان مسائل و آسیب‌های اجتماعی، فعالیت تشکل‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد در کنار سازمان‌های دولتی ضروری است.


به گزارش قم نیوز بهرام سرمست امروز در جلسه با مدیران اداره کل بهزیستی، که همزمان با هفته بهزیستی در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب پیرامون مسائل اجتماعی استان قم گفت: مقام معظم رهبری و همچنین رئیس جمهور توجه ویژه‌ای برای حل مسائل فرهنگی و اجتماعی قم دارند و بر این اساس سال‌های گذشته سند تحول فرهنگی اجتماعی استان قم تدوین‌شده است.

سرمست با اشاره به اقدامات و مأموریت‌های گسترده سازمان بهزیستی، گفت: در حوزه پیشگیری و درمان مسائل و آسیب‌های اجتماعی، فعالیت تشکل‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد در کنار سازمان‌های دولتی ضروری است.

وی ادامه داد: تشکل‌های مردم نهاد بویژه مراکزی که خدمات اجتماعی مثبت زندگی ارائه می‌کنند، نقش بالایی در الگودهی و الگوپذیری از جامعه دارند.

استاندار قم با تاکید بر اینکه ترویج مثبت اندیشی در شرایط کنونی جامعه بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد، گفت: باید اقشار ضعیف جامعه که با محرومیت، معلولیت و کمبود روبرو هستند بیش از دیگر اقشار مورد توجه باشند.

وی خاطرنشان کرد: راهکار برون رفت از بحران‌های اجتماعی و کاهش آسیب به خانواده‌ها، هم‌افزایی و تعامل همه جانبه بین گروه‌های مختلف در جامعه است.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 90201

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/90201/استاندار-قم-فعالیت-تشکل-های-مردم-نهاد-حل-مشکلات-فرهنگی-ضروری

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir