شنبه ۲۸ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۲
کد مطلب : 90228
منبع : خبرگزاری تسنیم

برخی ‌ورشکستگان سیاسی تلاش دارند مجلس را به حاشیه ببرند

قم نيوز : مسئول دفتر شورای نگهبان در قم با تأکید بر اینکه نیاز امروز کشور آرامش و امنیت اخلاقی و روحی است، گفت: برخی ‌ورشکستگان سیاسی تلاش دارند مجلس را به حاشیه ببرند.
برخی ‌ورشکستگان سیاسی تلاش دارند مجلس را به حاشیه ببرند
برخی ‌ورشکستگان سیاسی تلاش دارند مجلس را به حاشیه ببرند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام علی مهری ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی قدس برگزار شد، اظهار داشت: مردم در دفاع از نظام و انقلاب اسلامی نقش مهم و مؤثری دارند.

وی افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی هر جا نیاز بود مردم وارد صحنه شدند، در هشت سال دفاع مقدس فرزندان خود را دادند و در مقطع دیگری تا احساس کردند حریم مکتب اهل‌بیت(ع) به خطر افتاده است، جوانان خود را به کیلومترها آن‌طرف‌تر فرستادند.

مسئول دفتر شورای نگهبان در قم با اشاره به برنامه‌های دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمن تلاش می‌کند خیزش‌های آمریکا را به منطقه بکشاند و محور مقاومت را خدشه‌دار کند، باید در راستای حفظ امنیت کوشا باشیم و در راستای رفع مشکلات جامعه اهتمام داشته باشیم.

مهری با تأکید بر اینکه نیاز امروز کشور آرامش و امنیت اخلاقی و روحی است، گفت: باید به‌گونه‌ای حرکت کنیم که مقام معظم رهبری  حرکت می‌کند و حرف می‌زند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از ورشکستگان سیاسی تلاش می‌کنند مجلس را به حاشیه ببرند که نمایندگان مجلس باید  مراقب باشند در نطق و مصاحبه‌ها گرفتار حاشیه‌ها نشوند و اصلاح اقتصاد و توجه به معیشت قشر ضعیف جامعه و عدالت اجتماعی مدنظر آن‌ها  باشد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaauno.49nwu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما