شنبه ۲۸ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 90231
منبع : خبرگزاری تسنیم

زاکانی: روحیه انقلابی‌ همچون اکسیری تحول‌آفرین عمل می‌کند

قم نيوز : نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ شهادت میان نسل جوان گفت: روحیه انقلابی‌ همچون اکسیری تحول‌آفرین عمل می‌کند.
زاکانی: روحیه انقلابی‌ همچون اکسیری تحول‌آفرین عمل می‌کند
زاکانی: روحیه انقلابی‌ همچون اکسیری تحول‌آفرین عمل می‌کند
به گزارش قم نيوز علیرضا زاکانی در حاشیه بازدید از مجموعه در حال تکمیل مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: موزه‌های دفاع مقدس زمینه ساز انتقال فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

وی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ شهادت میان نسل جوان افزود: نسل‌های سوم، چهارم و پنجم نیازمند روحیه انقلابی گری هستند که باید به بهترین و مناسب‌ترین صورت برای آنان بازشناسی و بازروایی شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: موزه‌های دفاع مقدس زمینه ساز انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه انقلابی گری به جوانان می شود که باید بهترین و مناسب‌ترین صورت برای آنان بازشناسی و بازروایی شود.

زاکانی با اشاره به ارزش و جایگاه فرهنگ ایثار و شهادت تصریح کرد: روحیه انقلابی در هر عرصه‌ای که وارد می شود همچون اکسیری تحول آفرین عمل می کند، باید فرهنگ ایثار و شهادت و آن روحیه‌ای را که باید نسل به نسل منتقل شود از طریق موزه‌ها در سطح آحاد جامعه بخصوص جوانان و نوجوانان گسترش دهیم.

وی حماسه دفاع مقدس را از ارزش‌های عاشورایی و ماندگار نظام اسلامی برشمرد و گفت: هشت سال دفاع مقدس باید همچون امانتی گرانبها حفظ و به نسل‌های آینده منتقل شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فرهنگ حاکم بر حماسه بی‌بدیل دفاع مقدس از مولفه‌هایی است که باید تبیین و به جوانان منتقل شود.

زاکانی خاطرنشان کرد: نماد‌های هنری که در موزه‌ها طراحی و اجرا می‌شوند نشانگر اسطوره‌ای به یاد ماندنی از مقاومت ملت قهرمان ایران و رزمندگان شجاع اسلام در طول دوران نورانی انقلاب و دفاع مقدس است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcezw8o.jh87xi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما