کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پارکینگ طبقاتی در خیابان امام خمینی اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس , 30 تير 1399 ساعت 10:01

سرپرست شهرداری منطقه سه قم گفت: روبروی اداره دارایی در خیابان امام، گاراژی توسط شهرداری با 2200 متر تملک و تمام اقدامات اولیه انجام‌شده که پارکینگ طبقاتی در آن احداث می‌شود.


به گزارش قم نیوز مهرداد روحانی وزیری با اشاره به اهمیت تأمین پارکینگ در سطح منطقه سه، اظهار داشت: در منطقه سه با توجه به مشکلات پارکینگ یکی از معضلات احداث پارکینگ طبقاتی و سطحی است که ۲۹ لکه در منطقه سه برای احداث پارکینگ دیده‌شده و در این میان دو لکه‌ها مهم‌ترین آن است.

سرپرست شهرداری منطقه سه قم با بیان اینکه مهم‌ترین پروژه پارکینگ در تقاطع کیوانفر و خیابان امام خمینی(ره) در ۱۴۲۷ مترمربع و ۱۲ ملک بوده که تملک‌هایی در دست اقدام داریم، ابراز کرد: دراین‌باره سه ملک تا ۲۰ میلیارد ریال سال قبل خریداری‌شده و در دست اقدام است و دو مورد دیگر امسال انجام می‌شود که در این زمینه ۳۰ میلیارد ریال اعتبار داریم.

روحانی وزیری خاطرنشان کرد: یک لکه هم در تقاطع کیوانفر و ۷ تیر جانمایی شده و شامل ۱۱۵۰ متر در کوچه ۱۳ بوده که استارت آن خورده شده است.

وی با تأکید بر اینکه روبروی اداره دارایی در خیابان امام، گاراژی توسط شهرداری با ۲۲۰۰ متر تملک و تمام اقدامات اولیه انجام‌شده که پارکینگ طبقاتی در آن احداث می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر در این محدوده یک پارکینگ سطحی خصوصی نیز فعال است.

سرپرست شهرداری منطقه سه قم عنوان کرد: اقدامات اولیه در مورد ایجاد پارکینگ طبقاتی در گاراژ واقع در خیابان امام انجام‌شده و مشغول طرح معماری است و ازنظر اعتبار، مشکلی وجود ندارد، ضمن اینکه در کوچه ۲۷ نیز مشغول تملک هستیم و اگر اجرایی شود بخش زیادی از پارکینگ خیابان امام خمینی(ره) حل می‌شود.

روحانی وزیری یادآور شد: مصوبه‌ای در شورای اسلامی شهر داشتیم که بر اساس آن تا تملکات پارکینگ انجام شود، محل به‌صورت پارکینگ‌های سطحی قابل‌استفاده است و این مصوبه در حال اجراست.

انتهای پیام/111


کد مطلب: 90264

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/90264/پارکینگ-طبقاتی-خیابان-امام-خمینی-اجرا-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir