سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۸
کد مطلب : 90302
منبع : خبرگزاری مهر

دمای هوای قم به ۴۴ درجه می رسد/تداوم افزایش دما در هفته آینده

قم نيوز : کارشناس هواشناسی استان قم با اشاره به افزایش دمای هوا گفت: حداقل دمای هوای چهارشنبه ۲۳ درجه و حداکثر دمای هوا ۴۴ درجه است.
دمای هوای قم به ۴۴ درجه می رسد/تداوم افزایش دما در هفته آینده
دمای هوای قم به ۴۴ درجه می رسد/تداوم افزایش دما در هفته آینده
به گزارش قم نیوز علی ترابیان با اشاره به اینکه آسمان قم طی امروز صاف در برخی ساعات همراه با وزش باد است؛ گفت: هوای استان قم در روز چهارشنبه صاف در اوایل وقت همراه با افزایش ابر و در برخی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود.

کارشناس هواشناسی قم آسمان قم را در روز پنجشنبه قسمتی ابری به تدریج همراه با افزایش ابر و در برخی ساعات وزش باد عنوان کرد و افزود: آسمان این استان در روز جمعه قسمتی ابری در برخی ساعات همراه با افزایش ابر و وزش باد است.

وی با اشاره به افزایش دمای هوا در روزهای آینده تصریح کرد: حداقل دمای هوای امروز ۲۲ درجه و حداکثر دمای هوا ۴۳ درجه، حداقل دمای هوای چهارشنبه ۲۳ درجه و حداکثر دمای هوا ۴۴ درجه، حداقل دمای هوای پنجشنبه ۲۵ درجه و حداکثر دمای هوا ۴۲ درجه و حداقل دمای هوای جمعه ۲۶ درجه و حداکثر دمای هوا ۴۲ درجه خواهد بود.

ترابیان افزود: سرعت وزش باد طی سه روز آینده بین ۳۰ تا ۴۵ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی و در روز جمعه بین ۳۰ تا ۴۵ کیلومتر بر ساعت با جهت شمال غربی است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdxs0n.yt0zz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما