سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۹
کد مطلب : 90304
منبع : خبرگزاری فارس

استقرار 3 درصد واحدهای صنعتی و صنایع معدنی کشور در قم

قم نيوز : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: هم اکنون دو هزار و 231 واحد صنعتی و صنایع معدنی در استان داریم، سه درصد واحدهای صنعتی و صنایع معدنی کشور در استان قم مستقر هستند.
استقرار 3 درصد واحدهای صنعتی و صنایع معدنی کشور در قم
استقرار 3 درصد واحدهای صنعتی و صنایع معدنی کشور در قم
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی امروز با اشاره به وضعیت طرح‌های در دست اجرای صنعتی و صنایع معدنی در استان قم اظهار کرد: هم اکنون در مجموع 606 طرح در دست اجرای صنعتی و صنایع معدنی در استان وجود دارد که حجم سرمایه گذاری برای این طرح‌ها 10 هزار و 128 میلیارد تومان است و اشتغال زایی طرح‌ها 20 هزار و 187 نفر است.

وی ادامه داد: مهم ترین طرح‌های در دست اجرای صنعتی و صنایع معدنی در استان قم در زمینه تولید محصولات فولادی و آهنی، انواع محصولات پلاستیکی، انواع لوله و پوشش لوله، کاغذ از کربنات کلسیم، پنل خورشیدی چند کریستالی، تولید مصنوعی، انواع شمش فولادی، انیدرید فتالیک، فرآورده‌های لبنی، دی اکتیل فتالات و لوازم بهداشتی و سلولزی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: تعداد طرح‌های صنعتی و صنایع معدنی در استان با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد 358 طرح است، برای این طرح‌ها هزار و 329  میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته است و نیاز به هزار و 450 میلیارد تومان سرمایه گذاری برای تکمیل طرح‌ها است، طرح‌هایی که اشتغال زایی آن‌ها 9 هزار و 442 نفر است.

سیجانی با اشاره به وضعیت واحدهای صنعتی و صنایع معدنی موجود در استان قم اظهار کرد: هم اکنون دو هزار و 231 واحد صنعتی و صنایع معدنی در استان داریم، در حالی که این رقم در کشور 72 هزار و 144 واحد است و سه درصد واحدهای صنعتی و صنایع معدنی کشور در استان قم مستقر هستند.

وی خاطرنشان کرد: حجم سرمایه گذاری در واحدهای صنعتی و صنایع معدنی موجود در استان قم پنج هزار و 130 میلیارد تومان است که این رقم در کشور 490 هزار و 236 میلیارد تومان است و 1.1 درصد سرمایه‌گذاری‌ها در واحدهای صنعتی و صنایع معدنی موجود در کشور در استان قم صورت گرفته است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfjmd1.w6dxxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما