سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۱
کد مطلب : 90310
منبع : خبرگزاری مهر

تاکید استاندار قم بر تعیین تکلیف واحدهای تولیدی راکد تحت مالکیت بانک‌ها

قم نيوز : استاندار قم گفت: یکی از ملزومات تحقق شعار سال، تعیین تکلیف واحدهای تولیدی راکد تحت مالکیت بانک‌ها و موسسات مالی است.
تعیین تکلیف واحدهای تولیدی راکد تحت مالکیت بانک‌ها
تعیین تکلیف واحدهای تولیدی راکد تحت مالکیت بانک‌ها
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در سالن جلسات کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به مصوبه استانی جذب ۶۰ درصدی منابع بانک‌های خصوصی برای ارائه تسهیلات واحدهای تولیدی گفت: دستگاه‌ها و مدیران استان راهکارهای لازم برای تحقق این منابع و ارائه تسهیلات به متقاضیان را پیگیری کنند.

استاندار با تاکید بر تلاش جدی بانک‌های عامل در قم برای جذب منابع و تسهیلات ملی برای بخش تولید در استان گفت: با استفاده از ظرفیت کارگروه‌های استانی و هیات خبرگان بانکی استان، مشکلات و موانع پیش روی واحدهای تحت مالکیت بانک‌ها احصا و برنامه زمان بندی فعال کردن واحدهای راکد تحت تملک بانک معین طراحی شود.

وی استفاده از نظرات و پیشنهادات بخش خصوصی برای رفع موانع تولید را راهگشا دانست و افزود: احداث مجتمع‌های مسکونی در جوار شهرک‌های صنعتی به لحاظ توجیه اقتصادی و هزینه‌ای واحدهای تولید، امری منطقی و ضروری است این پیشنهادات در کمیته‌های فرعی و شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی مورد بررسی قرار گیرد.

سرمست با اشاره به اهمیت بهره‌مندی از رویکردهای نوین اشتغال‌زایی، گفت: توجه به نیاز استان و در نظر گرفتن اولویت‌های اساسی در اعطاء تسهیلات اشتغال‌زایی و تسهیل فعالیت واحدهای تولیدی امری اجتناب ناپذیر است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccx1qo.2bqxs8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما