پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۵
کد مطلب : 90363
منبع : خبرگزاری فارس

داوران فوتبال قم قاضی جدال کاندیداهای سقوط از لیگ برتر

قم نيوز : داوران فوتبال استان قم جدال حساس و سرنوشت‌ساز تیم‌های قعرنشین و کاندیدای سقوط را در هفته بیست و ششم بازی‌های لیگ برتر فوتبال قضاوت می‌کنند.
داوران فوتبال قم قاضی جدال کاندیداهای سقوط از لیگ برتر
داوران فوتبال قم قاضی جدال کاندیداهای سقوط از لیگ برتر
به گزارش قم نیوز از فصل 99 – 1398 لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تنها پنج هفته دیگر باقی مانده و بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتبال روزهای دوم و سوم مرداد ماه دیدارهای هفته بیست و ششم این لیگ به انجام می‌رسد، در حالی که این هفته از بازی‌ها برای قمی‌ها هم اهمیت دارد.

البته استان قم و علاقمندان به فوتبال در این شهر بعد از سقوط صبا در سال 1396 در حسرت داشتن یک تیم لیگ برتری هستند ولی به واسطه قضاوت چند تن از داوران فوتبال قم در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور، علاوه بر تیم‌های مورد علاقه خود، این مسابقات را با جدیّت بیشتری پیگیری می‌کنند.

از سال 1392 که علی صفایی به عنوان یک داور جوان اما مستعد و آینده‌دار وارد قضاوت در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی ایران یعنی لیگ برتر جام خلیج‌فارس شد، قم در این سطح از لیگ ایران نماینده داوری دارد، به ویژه اینکه تعداد داوران و کمک داوران قمی در این سال‌ها برای قضاوت در لیگ برتر افزایش پیدا کرده است و قم هم اکنون پنج نماینده در این لیگ دارد.

علی صفایی که به واسطه‌ قضاوت‌های موفق خود یکی از داوران ممتاز لیگ برتر محسوب می‌شود، در بیست و ششمین هفته بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران قضاوت مسابقه حساس نمایندگان تبریز و سیرجان را بر عهده دارد، تیم‌های ماشین‌سازی و گل‌گهر که جزو تیم‌های نیمه دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر هستند.

این مسابقه از ساعت 20:15 دقیقه روز پنجشنبه دوم مرداد ماه در حالی به میزبانی تبریزی‌ها در ورزشگاه سردار سپهبد قاسم سلیمانی برگزار می‌شود که در کنار علی صفایی داور قمی این مسابقه، محمدعلی پورمتقی کمک داور فوتبال قم نیز حضور دارد و حسن یوسفی دیگر کمک‌داور این بازی است، ضمن اینکه سعادت وفاپیشه نیز به عنوان داور چهارم معرفی شده و حاتم بک‌پور داور اسبق فوتبال کشورمان نیز نظارت داوری این بازی را انجام می‌دهد.

در فاصله پنج هفته به پایان بازی‌های این فصل لیگ برتر فوتبال، ماشین‌سازی تبریز با کسب 27 امتیاز در مکان دهم جدول است، ذوب‌آهن اصفهان با 25 امتیاز، پارس‌جنوبی جم با 24 امتیاز، سایپا با 23 امتیاز، پیکان با 22 امتیاز، گل‌گهر سیرجان با 22 امتیاز و شاهین بوشهر با 17 امتیاز در رده‌های یازدهم تا شانزدهم برای فرار از منطقه سقوط تلاش می‌کنند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaeeno.49nwi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما